poniedziałek, 31 marca 2014

Before I die

Witajcie ♥
Każdy z nas ma listę rzeczy którą chce zrobić zanim umrze. I każdy z nas będzie dążył aby spełnić z niej jak najwięcej. W tym poście przedstawię wam kilka z mojej listy 'Before I die'














Myślałyście nad taką listą? Co by się na niej znalazło?
Któraś z was chce spełnić coś z wyżej wymienionych?

piątek, 28 marca 2014

Cofnijmy się o tydzień

Witajcie ♥
Mimo że pierwszy dzień wiosny był  tydzień temu jednak ja opowiem wam o nim dzisiaj bo dopiero zdj dostałam.  W mojej szkole zorganizowany na pierwszy dzień wiosny był konkurs nas klasę roku. Przygotowano różne konkursy no. konkurs wiedzy o szkole, wyścigi w workach, rzucanie do celu, konkurs na najlepszą marzannę. Przewalali trochę ale co poradzić c: W tym roku klasą roku została 3D, moja klasa była chyba 3 albo 4 sama nwm xD i tak większości konkurencji nie widziałam bo razem z dziewczynami robiłam marzannę.














A u Was wiona zagościła?
Bo u mnie coś jej nie widać :c

środa, 26 marca 2014

Przygotowania

Witajcie ♥
No i pierwsze zlekceważenie postanowienia :c ale powodem tego jest choroba przez ostatnie dwa dni miewałam straszliwe zawroty i  ból głowy, nie mogłam się z łóżka podnieść do tego jeszcze mam nawroty choroby :/ ale koniec narzekania. Dzisiaj rozpoczęły się dla mnie rekolekcje. Rano jeszcze byłam w szkole i przygotowywałam sale i stroje na dzień otwarty który odbędzie się jutro :) a potem pojechałam z pocztem sztandarowym na pogrzeb dyrektora z jednego z Radomskich LO. Zmarzłam okropnie, pierwsze co w domu to herbata i koc .__. Za to popołudniu spotkałam się z Edytą, Kamilą, Dominikiem i Krystianem :) miło je razem spędziliśmy, a na koniec wbiliśmy jeszcze do mnie :)



Wszyscy zdrowi?
A wy jak najczęściej spędzacie dzień ze znajomymi ?

sobota, 22 marca 2014

Wyprawa na rolkach

Witajcie ♥
Jak po pierwszym dniu weekendu? Bo ja świetnie, ale dawno taka zmęczona nie byłam :) Do 14 w domku, pogoda przecudowna ^^ trzeba korzystać więc wybrałam się na rolki z Kamilą i Wiką no i w końcu z Damianem. 5,5 h jazdy na rolkach tego było mi trzeba :p Przejechaliśmy przez osiedle a potem na Boreczki, nad zalew. Po drodze do Lidla wstąpiliśmy. Nad zalewem kółczeko i okrężną drogą wracaliśmy. O 19 rozeszłam się z dziewczynami, no i z Damianem XD I poszłam do Edyty, Czarka i Kuby. I do domciu :3
 





Wiem że post pokazuje się późno, ale wcześniej nie miałam jak napisać. Za to postanowienia dotrzymuje :D

A wy jak spędziliście pierwszy dzień weekendu?

czwartek, 20 marca 2014

Archipelag skarbów

Witajcie ♥
Wyzdrowiałam ale w szkole i tak nie byłam bo razem z klasą byliśmy na Archipelagu Skarbów. Jest to program który ma zadanie odpowiedzieć na trudne pytania oraz uświadomić nas nastolatków w pewnych sprawach. Jak to mówili mamy oswoić swoje wewnętrzne tygrysy xd - boskie porównanie. Spotkania trwały 3 - 3,5 h. Aby je uatrakcyjnić organizatorzy przygotowywali zadania w których mogliśmy wziąć udział. Ja oczywiście wzięłam razem z Kamilą szukałyśmy beczki która miała być symbolem szczęścia XD Spotkania odbywały się w Resursie :)


O 15:30 miałam dentystę :c Ale na szczęście już mam spokój, za pół roku przegląd :D Dzisiaj miałam dość czasu na przemyślenia i z tych przemyśleń wyszły mi postanowienia :3 Mianowicie postanowiłam sobie wziąć się ogólnie
w garść: mnie, nauke, bloga. Po pierwsze postanowiłam, że posty na blogu będą się pojawiały co 2 dni, aby wreszcie pojawiały się regularnie i abym  ja sama nauczyła się systematyczności. Jeśli chodzi o nauke to zdałam sobie sprawę odliczając wszystkie święta, dni wolne i wagary że zostało 1,5 miesiąca nauki - wypadałoby się podciągnąć w niej aby na koniec się nie wyciągać ze wszystkiego. A jeśli chodzi o mnie już nie wiem który raz podchodziłam do kwestii ćwiczeń ale teraz to tak na poważnie. Ułożyłam sobie zestaw ćwiczeń, obmierzyłam się cała xd no i za miesiąc sprawdzę jakie będą rezultaty. W planach mam jeszcze zacząć biegać jak zrobi się cieplej, ale z tym to zobaczymy. Jestem mega pozytywnie nastawiona, i mam nadzieję że ten entuzjazm szybko mi nie przejdzie. 
Trzymajcie kciuki ! :3


Tak się Kasi nudziło w domu jak chora była :]

poniedziałek, 17 marca 2014

Nowości i prezenty :)

Witajcie ♥
Mamy najbardziej znienawidzony dzień tygodnia - poniedziałek :):) No mój najgorzej się nie zapowiada. Co rzadkość wyspałam się, choroba ma swoje plusy :] w dzisiejszym poście pokaże wam moje ostatnie nabytki i prezenty z urodzin :)


            Deichmann                                                              C&A                                                        Stradivarius
Tak się jakoś złożyło, że wszystko szare :p
To teraz prezenty:







Dzień upłynął wesoło mimo że w domu. O 13 przyszedł Kuba podać mi lekcje potem przyszła Edyta, Wiktoria, Czarek i Mateusz no i jak to z nimi dzień miło upłynął :] Z zalecenia lekarza dopiero w środę mogę pójść do skzoły, ale szkoła mnie omija bo w środe i czwartek idziemy na archipelag?  Piątek organizują dzień wiosny. Tylko poniedziałek wtorek szkoła i rekolekcje. No i kolejny miesiąc za nami, jak ten czas szybko leci :c

A wy jak po poniedziałku?

niedziela, 16 marca 2014

Urodziny

Witajcie ♥
Jak wam mija weekned? Mój świetnie mimo że chora jestem. Wczoraj odbyły się moje i Edyty wspólne urodziny. Łącznie było 20 osób :) Biście czas upłynął, tańczyliśmy, śpiewaliśmy, bawiliśmy się genialnie :) Impreza trwała do 22, skończyło się bez przypału xd jedyne co to głośniki ucierpiały bo jeden nie działa, a drugi buczy :c Oczywiście trzeba było uwiecznić ten dzień:

Karol kucharz zrobił nam pyszną jajecznice haha :D




Wiem zdjęcia jakościowo okropne, ale grunt że mam pamiątkę ^^

A wy jak spędziłyście weekend?
Zapraszam na jutro na post z nowościami i prezentami z urodzin :p

czwartek, 13 marca 2014

Powtórka z rozrywki

Witam ♥
Jak tam u was? u mnie średnio bo chora jestem a w sobotę organizuję urodziny :/ muszę wyzdrowieć po prostu muszę. Kolejna przerwa w pianiu, ale kilku ostatnich dni nie byłam na komputerze bo siostra cięgle a to jakieś matury, albo projekty itp. Musze nadrobić zaległości dlatego biore się za komentowanie waszych blogów. W piątek obchodziłam swoje 15 urodziny :p padło na to że musze bratem się zając wiec znajomi wbili do mnie dzień miło spędziłam. Za to w niedzielę zjechała się moja rodzina i obchodziłam urodziny wraz z młodszym bratem :) Za to w sobotę przychodzą na urodziny znajomi które urządzam razem z Edyta ♥ Już nie mogę się doczekać ^^ no ale akurat teraz musiałam się rozchorować no :c Niedługo pojawi się post tematyczny - jeszcze nwm o czym, jakieś pomysły? i o moich ostatnich nabytkach.


To ja uciekam komentować wasze blogi :):) wchodzi to ktoś jeszcze? 

niedziela, 2 marca 2014

Ostatni dzień

Witajcie ♥ 
Dzisiaj moje ferie dobiegają końca :c jutro szkoła, nie wstanę xd zaśpię na 1000 % Ostatni dzień spędziłam z rodzicami aż dziwne. Pojechałam razem z nimi do Buska-Zdrój żeby odebrać ciocię z sanatorium. Przy okazji zwiedziliśmy okolicę. Piękne widoki, zapewne są jeszcze piękniejsze jak pogoda dopisuje, ale i tak było na co popatrzeć. Wracając zajechaliśmy do Mc. Musiałam łazić jak głupia do okienek z McDrive i się domagać ze nie dostałam wszystkiego z zamówienia, miny ludzi w samochodach - bezcenne :p ale dostałam to po co poszłam i jeszcze frytki dodatkowo ^^ jadąc przeczytałam całą lekturę jestem z siebie dumna,szczerze tak fajnie się jechało że nie chciało mi się z samochodu wysiadać, no ale trzeba było w końcu.




A wy jak spędziliście ostatni dzień ferii?
Albo ostatni dzień weekendu?