piątek, 28 marca 2014

Cofnijmy się o tydzień

Witajcie ♥
Mimo że pierwszy dzień wiosny był  tydzień temu jednak ja opowiem wam o nim dzisiaj bo dopiero zdj dostałam.  W mojej szkole zorganizowany na pierwszy dzień wiosny był konkurs nas klasę roku. Przygotowano różne konkursy no. konkurs wiedzy o szkole, wyścigi w workach, rzucanie do celu, konkurs na najlepszą marzannę. Przewalali trochę ale co poradzić c: W tym roku klasą roku została 3D, moja klasa była chyba 3 albo 4 sama nwm xD i tak większości konkurencji nie widziałam bo razem z dziewczynami robiłam marzannę.














A u Was wiona zagościła?
Bo u mnie coś jej nie widać :c

11 komentarzy:

  1. W mojej szkole na na dzień wiosny był Dzień Europejski i Rewia talentów. :D

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie miałaś w pierwszy dzień wiosny :)
    Ja pierwszy dzień wiosny to nie wiem co u mnie w szkole było bo w ten dzień miałam praktyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. zagościła :) rano była fatalna pogoda, ale potem ładnie się zrobiło :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie, że macie w szkole takie konkursy ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wczoraj zagościła wiosna, dziś pogoda trochę się zepsuła.
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz niech tylko ta wiosna zostanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. w gimnazjum też takie organizowali u mnie ;)
    świetna zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pozazdrościć takiej szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3