poniedziałek, 17 marca 2014

Nowości i prezenty :)

Witajcie ♥
Mamy najbardziej znienawidzony dzień tygodnia - poniedziałek :):) No mój najgorzej się nie zapowiada. Co rzadkość wyspałam się, choroba ma swoje plusy :] w dzisiejszym poście pokaże wam moje ostatnie nabytki i prezenty z urodzin :)


            Deichmann                                                              C&A                                                        Stradivarius
Tak się jakoś złożyło, że wszystko szare :p
To teraz prezenty:







Dzień upłynął wesoło mimo że w domu. O 13 przyszedł Kuba podać mi lekcje potem przyszła Edyta, Wiktoria, Czarek i Mateusz no i jak to z nimi dzień miło upłynął :] Z zalecenia lekarza dopiero w środę mogę pójść do skzoły, ale szkoła mnie omija bo w środe i czwartek idziemy na archipelag?  Piątek organizują dzień wiosny. Tylko poniedziałek wtorek szkoła i rekolekcje. No i kolejny miesiąc za nami, jak ten czas szybko leci :c

A wy jak po poniedziałku?

14 komentarzy:

  1. fajne prezenty. ja spędziłam poniedziałek w domu :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. thx bardzo:)
    miło mi

    może jesteś zainteresowana follow bloga & fb ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta bluza. :)

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile świetnych i przede wszystkim wygodnych rzeczy! Super biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy i ciuchy :)
    Zdrowiej :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty. Ten tydzień nie jest taki zły ;) Zdrówka :D http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Woo, biżuteria świetna <3
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka i bardzo podoba mi sie Twój blog, więc obserwuję :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to wszystko mi się podoba ;)

    Zapraszam i proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na temat mojego bloga, ponieważ chciałabym wprowadzić jakieś zmiany, żeby bardziej się podobał czytelnikom :) (link do ankiety na końcu posta) ♥ Prosiłabym też o kliknięcie w jakikolwiek link :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/must-have-with-persunmall.html
    * Jeśli nie chcesz to przepraszam za spam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się wzbogaciłaś ! Świetne rzeczy dostałaś. Ja również coś choruję i siedzę w domu. Tobie życzę dużo zdrowia ! :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3