niedziela, 2 marca 2014

Ostatni dzień

Witajcie ♥ 
Dzisiaj moje ferie dobiegają końca :c jutro szkoła, nie wstanę xd zaśpię na 1000 % Ostatni dzień spędziłam z rodzicami aż dziwne. Pojechałam razem z nimi do Buska-Zdrój żeby odebrać ciocię z sanatorium. Przy okazji zwiedziliśmy okolicę. Piękne widoki, zapewne są jeszcze piękniejsze jak pogoda dopisuje, ale i tak było na co popatrzeć. Wracając zajechaliśmy do Mc. Musiałam łazić jak głupia do okienek z McDrive i się domagać ze nie dostałam wszystkiego z zamówienia, miny ludzi w samochodach - bezcenne :p ale dostałam to po co poszłam i jeszcze frytki dodatkowo ^^ jadąc przeczytałam całą lekturę jestem z siebie dumna,szczerze tak fajnie się jechało że nie chciało mi się z samochodu wysiadać, no ale trzeba było w końcu.




A wy jak spędziliście ostatni dzień ferii?
Albo ostatni dzień weekendu?

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten budynek, przypomina mi pałacyk :D też jutro wracam do szkoły, znam ten ból!
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie skończyły się już miesiąc temu, hah..
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ferie to odległa przeszłość haha ;)
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ksiażki, ksiażki i leki - tak wyglądał mój weekend :D

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w niedziele leniłam tyłek pod kołdrą. :D

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja może i za późno co do postu odpisuję, ale wczoraj była niedziela, więc ja ogólnie próbowałam się zmotywować do nauki i była też u mnie rodzina - przy okazji najadłam się ciastkami, tortami i kanapkami, że hoho :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah...a u mnie już dawno były ferie

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog! Będę to wpadać. Zapraszam do siebie :)

    Skomentujesz? To ważne :( -->> http://c0nfident.blogspot.com/2014/03/monday.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post <3

    Do wygrania bon o wartości 30$ ! Zapraszam ;)
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3