środa, 26 marca 2014

Przygotowania

Witajcie ♥
No i pierwsze zlekceważenie postanowienia :c ale powodem tego jest choroba przez ostatnie dwa dni miewałam straszliwe zawroty i  ból głowy, nie mogłam się z łóżka podnieść do tego jeszcze mam nawroty choroby :/ ale koniec narzekania. Dzisiaj rozpoczęły się dla mnie rekolekcje. Rano jeszcze byłam w szkole i przygotowywałam sale i stroje na dzień otwarty który odbędzie się jutro :) a potem pojechałam z pocztem sztandarowym na pogrzeb dyrektora z jednego z Radomskich LO. Zmarzłam okropnie, pierwsze co w domu to herbata i koc .__. Za to popołudniu spotkałam się z Edytą, Kamilą, Dominikiem i Krystianem :) miło je razem spędziliśmy, a na koniec wbiliśmy jeszcze do mnie :)



Wszyscy zdrowi?
A wy jak najczęściej spędzacie dzień ze znajomymi ?

6 komentarzy:

  1. Zdrowiej :*
    Ja mam rekolekcje od poniedziałku :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj szybko do zdrowia kochana! mnie właśnie coś bierze powoli :*
    http://destiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. najczęściej gdzieś wychodzimy,
    dziś np wychodzę z kumplami na siatkówkę wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia.! :)
    Ja rekolekcje mam w następnym tygodniu. :D

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3