wtorek, 29 kwietnia 2014

Co nowego? :3

Witajcie ♥
Jak wam wtorek minął? Mój całkiem okej, w szkole byłam tylko do 10, bo zwolnili mnie po akademii gdzie byłam w poczcie sztandarowym. Poszłam potem do Kamili i oglądałyśmy "Demony", nie oglądałam tego wcześniej a przewidywałam co się będzie działo O.o XD Przyszedł jeszcze do nas Kuba i Czarek :)

Czaruś w garniaku niespotykany widok :)

Popołudnie spędziłam z Kamilą, Anią i Damianem mieliśmy oglądać jakiś film ale ciutkę nam nie wyszło, za to miło czas spędziliśmy :p Ostatnio coś mi i moim znajomym zebrało się na oglądanie filmów. Można powiedzieć taki maraton mamy i to horrorów. Wczoraj byli u mnie i oglądaliśmy, jeszcze wcześniej u Ani :) Jutro ostatni dzień szkoły i znowu tygodniowa przerwa :D Za 2 dni spodziewajcie się nietypowego postu, coś nowego na moim blogu, a szczegółów nie zdradzę. Wpadnijcie to sami zobaczycie :3


Wasz wtorek udany?
Polecacie jakieś
dobre filmy ?

10 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio mam swego rodzaju maraton horrorów ;) HAHAHA ''Czaruś w garniaku niespotykany widok :)'' :3 Dobre ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maraton horrorów hah, w sumie fajna sprawa :)
    Ślicznie wyglądałaś ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, fajny podpis pod zdjęciem :)
    Nie przepadam za horrorami :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Horrory są świetne!
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku,rzeczywiście miło spędzony dzień też bardzo lubię oglądać filmy ze znajomymi,bo zawsze można się troszkę pośmiać ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Ci "Przeczucie" z Sandrą Bullock :)
    Serdeczne pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię horrorów, ale na pewno ten dzień był ciekawy! :)

    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham oglądać horrory :D Poza tym ciekawy blog, obserwuję.

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam oglądać filmy ze znajomymi <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3