sobota, 19 kwietnia 2014

Kolejne Święta

Witajcie ♥
Wszyscy już na święta przygotowani? Bo ja już w 100 % :)  posprzątałam co do posprzątania miałam, wszystko na jutro przygotowane, z koszyczkiem byłam i pochwale się zrobiłam dzisiaj sama szarlotkę *.* i wszystkim smakuje :p Jutro wybieram się z rodzinką do cioci, a wy jak spędzicie święta? Na szczęście w tym roku pogoda typowo Wielkanocna - słonko świeci jest okej :D Mam nadzieję że równie ładna pogoda będzie w poniedziałek w końcu Śmigus Dyngus oj będzie mokro :p No to z okazji Świąt Wielkanocnych chciałabym wam życzyć:

Wesołego zająca, co śmieje się bez końca.
 Szczerbatego barana, co beczy od rana.
 Radości bez liku, pisanek w koszyku. 
I wielkiego lania w Dniu Mokrego Ubrania


Zostawiam wam też kilka zdjęć z ostatniego tygodnia, który mimo że miałam kare spędziłam z przyjaciółmi




Zapraszam na Tumblr'a kolegi:  http://heartofdemon.tumblr.com/ !! Klikajcie :)

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, Tobie również wesołych świąt no i dziękuję za życzenia :*
    U mnie też już wszystko gotowe, posprzątane itp. ^^
    Jutro mamy gości, a w poniedziałek na obiad do babci :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :)

    fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również CI życzę Wesołych Świąt. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia,podobają mi się <3
    jeszcze raz życzę Wesołych Świąt
    dołączam do grona obserwatorów i dziękuję Ci za miły komentarz ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny post i blog też wydaje się być całkiem przyjemny :)
    Ja dopiero zaczynam, więc może wpadniesz i skomentujesz? http://check-to-check.blogspot.com/ Będzie super jeśli dodasz się do obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w domciu z mnóstwem jedzonka = przejedzona i niezdolna do czegokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3