poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Lany lany lany ♥

Witajcie ♥
Jak po lanym? Mokrzy byliście? Bo ja tak i to bardzo :p Czekał mnie dzisiaj jeszcze rodzinny obiadek za to potem cały dzień na dworze. Spotkałam się z Anią poszliśmy na około żeby nie spotkać reszty ale nas zaskoczyli i zlali zanim do klatki dobiegłyśmy. Potem wszyscy laliśmy się nawzajem :p nalaliśmy na nowo wodę i ruszyliśmy na osiedle, żeby pooblewać napotkanych znajomych :)


Gdy zapasy wody się skończyły poszliśmy do Ani się osuszyć i pożywić XD Zaczęliśmy też oglądać film "Szepty" ale za pewne wiecie jak wygląda oglądanie horroru z przyjaciółmi :p po 18 rozstałam sie z nimi i spotkałam się z Edytą, Wiktorią, Mileną, Kubą i potem Czarkiem. Zafundowaliśmy sobie wycieczkę autobusem na Malczew, jakieś chłopaki nas tam oblali i z samochodu lali :p wróciliśmy na piechotę:) Dzień na prawdę mile spędzony, oby takich było więcej ♥

A wy jak po Dyngusie?
Obchodzicie jeszcze XD

8 komentarzy:

  1. mnie stety niestety nikt w tym roku nie oblał xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rano też pływałam, uwielbiam ten dzień. Niezależnie od wieku w mojej rodzinie każdy wtedy wygłupia się jak małe dziecko:p

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/coco-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę,że lany poniedziałek bym jak najbardziej udany <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jak Wam zazdroszczę, ja w tym roku niestety nie bardzo obchodziłam lany poniedziałek :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha o matko, no faktycznie widać, że wszystko było mokre :D
    http://sweet-and-sour-bun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obchodzę tylko w szkole. :D


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zapomniałam zupełnie o dyngusie i na szczęście nikt mi nie przypomniał ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3