niedziela, 27 kwietnia 2014

Podsumowanie miesiąca

Witajcie ♥
Bądź co bądź kwiecień kończy się za 3 dni no ale ja zrobię podsumowanie już dzisiaj :) Niesamowite jak ten czas szybko płynie, dopiero co była zima a zaraz będzie lato, dopiero co rozpoczęcie roku to zaraz zakończenie. Został miesiąc nauki odliczając weekendy, wycieczki i wszystkie te inne dni wolne od szkoły. Jak to kwiecień poprzeplatał trochę zimy trochę lata i tak było w tym roku :p taki mieszany ten mój kwiecień był nie tylko ze względu na pogodę ale też i na wydarzenia, niektóre wspominam z uśmiecham na twarzy, inne nie za bardzo xd Był to bardzo aktywny miesiąc, praktycznie dzień w dzień na dworze i to w świetnym towarzystwiewiele zmian we mnie zaszło przez ten czas, dużo nowych postanowień :) poznałam nowych ludzi i nie żałuję. Żeby już wam tu nie zamulać powiem tylko, że mam nadzieję że maj będzie równie udany, a nawet lepszy od kwietnia :p

  Teraz taki mix z tego miesiąca :) 

Dla was kwiecień był szczęśliwym miesiącem, 
czy liczycie że maj będzie tym lepszym?

4 komentarze:

  1. Fakt, czas straaaasznie szybko leci :o
    Hm..Kwiecień był okej, ale dużo stresu, bo egzaminy itp.. ^^
    Super mix ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + także zycze Ci, aby maj był lepszy od kwietnia :)

      Usuń
  2. w porównaniu do marca był koszmarny, ale maj juz zapowiada sie dużo lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny mix :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3