środa, 23 kwietnia 2014

Przyjaźń na odległość

Witajcie ♥
Zabiegana ta moja środa, a wasza jak mija?
Przechodząc od razu do tematu postu czyli Przyjaźń Na Odległość. Może bardziej się kojarzą związki na odległość, no ale taka przyjaźń można powiedzieć internetowa (bo zwykle jak się rozstają przyjaciele to mają ze sobą kontakt internetowy) można ją nazwać przyjaźnią na odległość. Dla niektórych taka przyjaźń internetowa nie istnieje, pewnie dlatego że nigdy jej nie doświadczyli albo mają jakieś inne powody żeby tak sądzić. Ale skupmy się na osobach które w taką przyjaźń wierzą, do tych osób zaliczam się ja :)


Według mnie są takie dwa rodzaje przyjaźni na odległość, jeśli można to tak nazwać. Są takie przypadki że mamy dwie osoby które się ze sobą przyjaźnią, i nagle jedna z nich się wyprowadza do innego, miasta czy kraju. I co wtedy oni mogą zrobić? Praktycznie nic.. zostaje im tylko utrzymywanie kontaktu a to przez internet, czy telefon. Drugim tak jakby rodzajem są osoby które poznały się przez internet np. z różnych miejscowości czy państw, piszą ze sobą, zaczynają sobie ufać, a ich znajomość przeradza się w przyjaźń.


Sama miałam styczność z pierwszym rodzajem, a w zasadzie mam. Moja przyjaciółka, Klaudia, 3 lata przeprowadziła się do Szwecji. Od tamtego momentu widujemy się tylko przez miesiąc w wakacje. Mimo wszystko mamy świetny kontakt, piszemy, gadamy, nawet listy do siebie wysyłałyśmy. Ta więź miedzy nami nie wygasa, a coraz bardziej się umacnia. Nie da się opisać szczęścia w chwili naszego spotkania po miesiącach rozłąki ♥ Niesamowite uczucie.


Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Jesteście z tych co wierzą w taką przyjaźń, czy nie?

16 komentarzy:

  1. pewnie, że wierzę chodź w dzisiejszych czasach spotkać prawdziwą przyjaźń to naprawdę cud :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką internetową przyjaciółkę prawie 3 lata, kocham ją po przyjacielsku, obydwie nie wyobrażamy sobie bez siebie życia. Jednak jest to uciążliwe że nie możemy się spotkać :(

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama mam przyjaciółkę, którą dzieli ode mnie kilkaset kilometrów i widzę ją bardzo żadko, ale znamy się już 11 lat i jest dla mnie jak siostra :)
    świetny post!

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam do odwiedzin mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt..W dzisiejszych czasach cięzko spotkać prawdziwą przyjaźń, ale taka przez Internet, mimo kilometrów na prawde istnieje, jest cudowna..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie jeżeli osoby się bardzo lubią i są ze sobą zżyte to ich przyjaźń przetrwa niezależnie od tego czy mieszkają daleko czy blisko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam nic przeciwko takiej przyjazni, tylko najgorsze jest to, że w dzisiejszych czasach znaleźć prawdziwą przyjaźń jest bardzo cięzko...;/

    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam internetowego przyjaciela, ale wierzę w ten rodzaj przyjaźni. Fajnie, że Wasza przyjaźń nie wygasła :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że utrzymujecie kontakt, bo jak go stracicie koniec :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wierzę i sama również doświadczyłam. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjaźń na odległość istnieje! ;) i potrafi dużo przetrwać, pojawia się tęsknota, chęć zobaczenia się, a wkrótce wymarzone spotkanie :)

    zajrzyj ---> http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wierzę w taką przyjaźń, sama doświadczyłam czegoś takiego jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze powiem, że wierzę ale tylko w ten pierwszy rodzaj przyjaźni. Bo jeżeli przyjaźniliśmy się z kimś naprawdę, na dobre i złe, to taka przyjaźń przetrwa każdą odległość.
    Niestety przyjaźń poznana w Internecie nie bardzo do mnie przemawia ;P

    zapraszam www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post
    zapraszam
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka przyjaźń istnieje i ja i moja internetowa przyjaciółka jesteśmy na to dowodem! :)
    Napisalam nawet o tym post, zobacz jak chcesz ;) http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak ja wierzę :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3