piątek, 25 kwietnia 2014

Run for health

Witajcie ♥
Powiem wam że jestem z siebie dumna bo zaczęłam pisać regularnie ^.^ ale nie chce zapeszać :p Ogólnie to ostatnio obudził się we mnie jakiś sportowy duch. Mam ochotę cały czas coś robić, wyjść na rower, na rolki a to jakiś dłuższy spacer itp. Zaczęłam się zdrowiej odżywiać, zrezygnowałam z takiej ilości słodyczy jaką jadłam, zaczęłam ćwiczyć i biegać. Muszę sobie wyrobić na nowo kondycje, pomyśleć jaka ja wysportowana byłam w podstawówce.. Poczułam, że muszę się wziąć za siebie ! Żeby móc w lato pochwalić się zgrabnym ciałkiem haha :p Zmotywowały mnie do tego też inne blogerki które także mają takie postanowienie :3 Jestem mega zmotywowana, a w dążeniu do celu najważniejsza jest motywacja i chęci :3 Trzymajcie kciuki !
Kilka inspiracji :)



Ktoś ma podobne postanowienie?

13 komentarzy:

  1. ja prowadzę zdrowy tryb życia :) trzymam kciuki, jak będziesz dążyć do celu to wyrobisz sobie ciałko do lata :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio zaczęłam sie zdrowo odżywiac i zaczęłam tez biegac ;))
    JAk na razie idzie mi całkiem nieźle ;>


    blue95strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje :)
    Ja ćwiczę regularnie już prawie miesiąc, ale ze zdrowym odżywianiem jeszcze mam trochę problemów, wiadomo słodycze itp..Mam jednak nadzieję, że uda mi się to zmienić ^^
    Powodzenia :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. będę trzymać kciuki ;**
    ja właśnie czuję podobnie,tylko muszę poczekać,aż zrobi się ładnie,bo na razie pada cały dzień i biorę się za ćwiczenia ;) bardzo motywujący post i zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. też musze wyrobić sobie kondycję na nowo :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia.Ja ćwiczę 2 miesiące jednak w ostatnim miesiącu trochę sobie odpuściłam,bo egzaminy itp.,ale znów biorę się do roboty^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od miesiąca jestem na diecie i ćwiczę codziennie :)
    mój fitness tumblr : http://fitness-julie.tumblr.com/

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też od niedawna zaczęłam "brać się za siebie", jem o wiele mniej słodyczy i postanawiam ćwiczyć, mam nadzieję, że wytrwam! :) trzymam kciuki

    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wzięłam się za siebie już w marcu, ale ostatnio przestałam na jakieś 2 tyg, bo nie miałam czasu ćwiczyć (egzaminy -,-) i przestałam też zdrowo się odżywiać (stres przed egzaminami xd ), no ale już od tego tygodnia od nowa zabieram się za siebie ;D Także życzę Ci powodzenia w postanowieniu ^^
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od niedawna jezdze rowerem i ćwicze Mel B ,Zycze ci powodzenia :)
    http://kladii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem z tobą! również do lata staram się przyzwiocie wyglądać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym wyćwiczyć sobie ciałko do lata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio ostro wziełam się za siebie dieta i cwiczenia chociaż z tym drugim już jest gorzej :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3