piątek, 11 kwietnia 2014

Tak po prostu

Witajcie ♥
Tak wiem postanowienie z blogiem to kompletna porażka..:/ No ale dwa pozostałe całkiem dobrze mi idą :) W tym tygodniu skupiłam się na nauce :c w przeciwnym razie nigdzie bym z domu nie wyszła ale dzisiaj się udało ^.^ wyrwałam się z domu. Spotkałam się z Kamilą, Damianem i Dominikiem - pograliśmy sobie w siatkę :):) a potem poszliśmy jeszcze do reszty znajomych do Edyty, Wiktorii, Czarka, Kuby. Zrobiłam sobie małe przemeblowanie w pokoju, jest teraz o wiele więcej miejsca no i zaczęłam robić sobie moją upragnioną ściankę ze zdjęciami :) Wczoraj była jeszcze u mnie Kamila, Ania i Dominik dorwaliśmy się do kamerki 82895291461 zdj mamy :p xd


Jutro czeka mnie sprzątanie przed świąteczne :/ ale na szczęście nie wiele mi tego zostało i może uda się wyjść :):) Przyszłe 3 dni które spędzę w szkole są zasypane sprawdzianami, kartkówkami itp :c a potem WOLNEE ♥ Święta ^.^ a w tym lany poniedziałek - będzie mokro XD


Jak wam tydzień minął?
Jakie plany na weekend?

10 komentarzy:

  1. Też mnie czeka niebawem sprzątanie świąteczne..Grr..
    Fajne zdjęcia ^^
    Ja niedługo jadę do ortodonty, a potem do przyjaciółki :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zaczęłam sprzątać. tak strasznie tego nie lubię. :x

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie zaczęłam sprzątać, ale chyba pora to zrobic :)


    maltessers.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę posprzątać :D Zapraszam do wspólnej obserwacji :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w weekend byłam na wycieczce w Pieninach, ale jestem już po i choruję, ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tydzień minął bardzo dobrze bo miałam rekolekcje! :)))

    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już obserwuje mam nadzieje że również to zrobisz ponieważ to dla mnie ważne, z góry dziękuję i zapraszam



    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Weekend spędzam na powtorkach do testów ;c

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3