niedziela, 6 kwietnia 2014

Weekendzik :p

Witajcie ♥
Jak wam minął weekend? Mój niestety w domu ale całkiem przyjemnie. Wczoraj odwiedziła mnie Kamila  z Dominikiem i Damianem :) Pogadaliśmy, pograliśmy, pośmialiśmy się :) Za to niedziela jak to niedziela zamulona ;__; kręciłam się miedzy telewizorem, komputerem a lekcjami .__. No i moje postanowienie złamałam, ale będę próbować dalej :)


Wczoraj byłam też na małych zakupach i niedługo pokaże wam moje 3 nowe zdobycze ^.^

I kilka zdj jak to w piątek wyglądałam :)

Jejciuu już kwiecień jak ten czas szybko leci, zaraz będą świta, koniec roku szkolnego i wakacje ♥.♥
 A Wam jak weekend minął ?

5 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wyglądałaś *__*
    Mój weekend minął dobrze, ale za szybko..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądałaś, super weekendzik ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka stylówka *.*

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja weekend też spędziłam ze znajomymi :))
    sliczna kurteczka !

    obserwuje i liczę na to samo <3
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też łamię moje postanowienia niektóre, ale trzeba się przeciwstawiać słabościom...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3