czwartek, 8 maja 2014

Chaotycznie :3

Witajcie ♥
Jak po czwartku? Mój aktywnie bo byłam na zawodach ze szkoły, ale nie ma się czym chwalić. W każdym razie fajnie i aktywnie czas spędziłam. :)

Zastanawiałam się o czym tu dla Was napisać, znajomi podrzucili mi świetny temat - przyjaźń damko-męska - od godziny siedzę i próbuję coś na ten temat napisać ale nijak mi to nie wychodzi, nic nie współgra, nie da się tego czytać, chyba blokada twórcza, no cóż następnym razem :):)

Więc co dzisiaj? Chyba napiszę "zwyklaka", czyli co u mnie, jakie plany i tak dalej. Albo będę wam ględzić jak to teraz robie. W każdym razie jeśli chodzi o mnie to praktycznie jestem zdrowa, jutro do szkoły wracam. Plany na najbliższe dni? W sobotę idę na urodziny Oli i Damiana będzie ciekawie :3 Po za tym jak zwykle spontan :)

A jednak wymyśliłam o czym mogłabym napisać, a raczej pokazać. :) Mianowicie moje ulubione fryzury. Mimo, że na ogół chodzę w rozpuszczonych od czasu do czasu lubię jakoś upiąć te moje włosy :3

WARKOCZE
Kłosy pięknie wyglądają *.* tak jak wszystkie inne warkocze,
 a jest ich mnóstwo rodzajów i sposobów wykorzystania do fryzury :)



LOKI
i wszystkie fryzury z nimi związane. Uwielbiam je, sama chciałabym mieć kręcone włosy, a mam niestety proste :c Dlatego jak tylko mam okazje to sobie je kręcę, tyle że długo na mojej głowie się nie utrzymują :c




 KOKI I KOKARDY
Pięknie wyglądają i są mega wygodne. 




Zapraszam:
Ask: KLIK :)
Instagram:KLIK :)

Jaka jest wasza ulubiona fryzura? 

13 komentarzy:

  1. Też dziś aktywnie spędziłam dzień pod względem fizycznym :)
    Ja kocham takie loki jakie pokazałaś na zdjęciach *__* Ale mam takie grube, długie i sztywne włosy, że lokówką ciężko je na 30 minut pokręcić :(
    Kokardki i warkocze też super ^^ <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale prześliczne fryzury,najbardziej podobają mi się loki
    ,ale ten kok z warkoczykami też jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają kłosy ale nigdy ich nie umiałam ich robić :)
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja najczęściej chodzę w rozpuszczonych, ale jak już zwiąże to najczęściej w koka, warkocza, albo wysokiego kucyka. :D


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najczęściej chodzę w kokach, ale też uwielbiam kłosy. :) http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham takie fryzury ♥ muszę sobie na nie włosy najpierw za hodować <3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włoski <3
    też czasami mam blokadę twórczą xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chodze w rozpuszczonych wlosach, spiete mam tylko po domu ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Warrrrkocze. Moja ulubiona fryzura. No i ładne to pierwsze zdjęcie :)
    http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kłosa i różnego rodzaju warkocze i koki ,chciałabym również częściej nosić rozpuszczone włosy niestety zbytnio mi się puszą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3