niedziela, 18 maja 2014

MUST HAVE: TOP 10

Witajcie ♥
Jak wam mija weekend? Mój dość pracowicie ale nie narzekam. Wczoraj kliku godzinne zakupy .__. i sprzątanie całego domu. Ale udało mi sie na 2 h z domu wyrwać. Dzisiaj czekają mnie za to nauka, ale nie przesiedzę całego dnia na nią, pewnie wyrwę się gdzieś ze znajomymi.
Przepraszam za dłuższą przerwę, jestem 2 posty do tyłu ale nadrobię to :) a także zaległości związane z komentowaniem waszych blogów, za co zaraz się zabieram.

MUST HAVE: TOP 10
Koszule

Jeansowe kurtki

Szorty

Sukienki

Spódnice
Zegarki

Bransoletki

Buty sportowe: Nike

Akcesoria
1. KLIK :) 2. KLIK :)

 Etui na telefon

A co jest na waszej liście must have?

10 komentarzy:

  1. Wybrałaś rzeczy idealne dla mnie, no po prostu te shorty, koszule, aw *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nike *-* kofffffam one są cudne jakbym chciala je mieć
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Mam nowy post mogłabyś wpaść?
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość rzeczy z powyższych chciałabym mieć :>
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na mojej liście są również szorty, jakieś topy, skórzana spódniczka, okulary przeciwsłoneczne i telefon! :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mojej liscie jest to samo co ty oprocz obudowy bo juz kupilam ale jeszcze mam crop topy
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3