wtorek, 6 maja 2014

Oczy - zwierciadła duszy

Witajcie ♥
Kolejny dzień w domu, ale zapowiada się pracowicie - muszę nadrobić zaległości szkolne :c Wstałam koło 8, poranna toaleta - wiadomo, tak stanęłam przed lustrem, wpatrywałam się w siebie. Po za tym że wyglądałam strasznie, choroba się przyczynia :) to coś mi nie pasowało w moim wyglądzie. Oczy miałam dzisiaj inne :o zaczęłam sobie tak czytać o oczach, ich barwie, właściwościach i trafiłam na ich znaczenia. Zaciekawiło mnie to ile można się dowiedzieć o człowieku, a także o samym sobie na podstawie koloru oczu. Tym chce się dzisiaj z wami podzielić :) Mam piwne czasem brązowe (zależy od pory dnia i nastroju) oczy. I większość z przypisanych mi cech w znaczeniach opisują mnie :3


Oczy piwne – ten kolor jest mieszaniną brązu i zieleni. Osoby posiadające taką barwę tęczówki postrzegane są jako spontaniczne i doskonale radzące sobie w nowym otoczeniu. Kolor piwny może świadczyć o luźnym sposobie bycia, zamiłowaniu do zabawy i dobrego towarzystwa. Jeśli w piwnej tęczówce przeważa kolor brązowy, jej właściciel uważany jest za bardziej otwartego i przyjaznego dla innych ludzi. Im więcej jest w niej zieleni, tym bardziej osoba wydaje się być złośliwa. Oczy piwne zazwyczaj zmieniają odcień w zależności od nastroju, przez co innym ludziom może wydawać się, że piwnooka osoba jest nieprzewidywalna. 

Oczy niebieskie – niebieski jest najpopularniejszym kolorem oczu w Europie, postrzeganym również za najbardziej atrakcyjny. Niebieskoocy są uważani za wrażliwych, uprzejmych, miłych, spokojnych i potrafiących uszczęśliwiać innych. Niektórzy uważają, że jasny odcień tego koloru może świadczyć o dość słabej psychice oraz pokojowym usposobieniu. Osoby posiadające oczy o głębokim, ciemnym odcieniu niebieskiego, uważa się za bardzo uduchowione. 

Oczy brązowe/czarne – właściciele bardzo ciemnych tęczówek oczu postrzegani są jako odpowiedzialni i wiarygodni, także atrakcyjni i uroczy. Ponieważ wzbudzają zaufanie innych, często są proszeni o udzielenie rady lub o pomoc. Brązowoocy wiedzą, jak sprawić, by ich partner czuł się wyjątkowo. Są praktyczni, rozsądni i ostrożni. Mają bardzo silną wolę i tendencję do bycia otwartym. Robią wszystko aby osiągnąć swój cel.

Oczy zielone – są niezwykle rzadkie i intrygujące dla otoczenia. Osoby obdarzone zieloną tęczówką są postrzegane jako tajemnicze i wyzwolone. Kolor jest uważany za najseksowniejszy. Zielonoocy często sprawiają wrażenie władczych, niezwykle silnych i przebojowych. Ludzie z zielonymi oczami posiadają zapał i entuzjazm do życia. Są inteligentni i ciekawscy, ale także niezwykle zazdrośni.

Oczy szare – osoby posiadające tęczówki oczu w kolorze szarym uważani są za silnych z natury liderów. Do wszystkich związków podchodzą z ogromną pasją i zaangażowaniem. Są kreatywni i mają bogatą wyobraźnię.


Oczy wiele o nas mówią, w końcu to zwierciadła duszy :)



Opisują Was te znaczenia?

13 komentarzy:

  1. życzę zdrowia ;*
    a co do posta to bardzo mi się spodobał nie wiedziałam,że kolor oczu też może oddziaływać na osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ja mam piwne ;)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, coś w tym jest, ja mam piwne i większość się zgadza, są bardziej brązowe - też się zgadza :)
    Super post ^^
    Zdrowiej :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam ciemne piwne :) akurat pasuje :)

    kawaii--sugoi.blogspot.com - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zielone i większość cech pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam niebieskie a drugie zielone. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym miec zielone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zielone oczy i wszystko do mnie pasuje :)
    Super tematyka! Pozdrawiam;)
    http://wikuuuus.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam oczy piwne :)
    bardzo ciekawa notka, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące, większość się zgadza :)

    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadza się co do szarych a takie mam :D
    zapraszam , neelsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3