wtorek, 20 maja 2014

Po fryzjerze :o

Witajcie ♥
Jak zaczęliście tydzień? ja całkiem okej, tylko w szkole nie za ciekawie, nauczyciele chcą więcej oceń i ze wszystkiego sprawdziany mamy .__. a tak na koniec lepiej słabych ocen nie nałapać :/ dzień aktywnie spędziłam, bo piękną pogodę mamy ♥ nareszcie ! i byłam też dzisiaj u fryzjera, czuje sie łysa xd jak to po wizycie u fryzjera :p dużo włosów nie ścięłam na szczęście, i mam "lżejszą" grzywkę :)

Tak mało tych włosów ;__; niech już odrosną ! :c

Myślę nad jakimś postem tematycznym. 
Jakieś propozycje?


<-- Byłam dzisiaj dresem. Wrócił mój laptop z naprawy, zacznie się przesiadywanie wieczorami. Będę miała większy dostęp do internetu więc posty nie powinny się spóźniać :):)

Czyli mamy kolejny post z serii zwyklaków :p Takie tam pisanie bez sensu, no to już nie przedłużając czekam na wasze propozycje tematów postów, a ja uciekam po komentować jeszcze blogi i uczyć się biologi :) Dobrej nocki :*

Ask: KLIK <--
Instagram: KLIK <--


Zadowoleni z wtorku?

5 komentarzy:

  1. Ja dosyć pozytywnie zaczęłam tydzień :)
    A wtorek zaliczam do prawie udanych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko napis na koszulce ;p

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci tak ^^
    Może napisz hm..o hejterach,o przyjaźni..nie wiem :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz post o tym kim chciałabyś zostać w przyszłości :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie jest. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3