piątek, 2 maja 2014

Wspomnienia :)

Witajcie ♥ 
Bądź co bądź dzisiejszy post to nie ten który planowałam na ale wypadałoby coś napisać. Maj rozpoczęłam bardzo dobrze, poznałam nowych ludzi, byłam na meczu, spędziłam dzień z przyjaciółmi, i w końcu nocowałam u Edyty. Jeśli chodzi o mecz, to podobało mi się grali w FA, zaciekawiło mnie to :)


Kaczory zrobili widowisko i pięknie zagrali wygrywając z 27:20 z Warszawskimi Shark'ami.

Przychodząc do tematu posta
WSPOMNIENIA
Kiedyś ktoś zadał mi pytanie co bym wybrała: utracić wszystkie swoje wspomnienia czy nie mieć możliwości tworzenia nowych? nie potrafiłam odpowiedzieć. To taka piękna umiejętność, zapamiętywania pewnych chwil. I tych dobrych i tych złych, a w każdym momencie można do nich wrócić. Jedna rzecz której nikomu się nie zabierze, wspomnienia to skarb ♥ ostatnio zebrało mi się na wspominanie, przeczytałam stare pamiętniki <tak piszę pamiętnik xd> albumy ze zdjęciami. I tak sobie myśle, jakie moje krótkie życie byłoby nudne bez pewnych osób. 

Dla przykładu zdj z jednego z nocowań u Edyty :3 Kocham je ♥

Potrafilibyście odp na tamto pytanie?
Jak byście odpowiedzieli?

19 komentarzy:

  1. Ja też bym nie potrafiła odpowiedzieć na to pytanie czy wolę utracić wspomnieni czy nie móc tworzyć nowych.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, wspomnienia to ogromny skarb, mimo że nie każde z nich jest czymś pozytywnym :)
    Fajne zdjęcia, ciesze się, że Twoja majówka udana ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to napisałaś :) Ja również nie potrafiłabym na to pytanie odpowiedzieć.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba wybrałabym możliwość tworzenia nowych,owszem wspomnienia to coś pięknego,ale nie każde wspomnienie jest piękne i kolorowe.Hmm...ale tak się zastanawiam i jednak nie wiem co bym wybrała.
    Pięknie napisany post.
    Zapraszam http://kolorowe-chmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. trudno powiedzieć,chyba sama nie wiedziałabym co odpowiedzieć.
    Super post,świetne zdjęcia!!
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiałabym odpowiedzieć chyba, bo mam tyle wspaniałych wspomnień a z drugiej strony wiem że czeka mnie jeszcze wiele wspaniałych przeżyć które na pewno chcę zapamiętać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji ;>
    v

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chciałabym stracić wspomnień bez tego życie jest puste nie ma do czego w myślach potem wracać i nie chciałabym także niemieć możliwości tworzenia nowych. uważam że nie da się odpowiedzieć na to pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosyć trudne pytanie, ale bardzo mądre. Myślę, że w nim jest zawarta jakaś mądrość, że warto się cieszyć tym, co mamy i cieszyć z każdych dobrych wspomnień z bliskimi i rodziną :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To niesamowite, że są obok nas osoby dzięki którym życie staje się piękniejsze :) Niestety ja ostatnio nie potrafię ich docenić :(
    Pozdrawiam! :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :) Prowadzę bloga z moimi rysunkami zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pytanie, sama nie potrafie na nie odpowiedziec...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba nie umiałabym odpowiedzieć na takie pytanie..

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym nie potrafiła odpowiedzieć na to pytanie, wspomnienia są czymś wyjątkowym. Czasem lubię sobie tak powspominać stare, dobre czasy. I ja też piszę pamiętnik, nie jesteś sama ;3
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam pisać pamiętniki, oglądać stare zdjęcia, fajnie jest powrócić czasami do przeszłości :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ...zamiast odpowiadać, spytałabym o to samo pytającego. Bo jesli sam nie potrafilby udzielić odpowiedzi, nie byłby wart mojej.
    Pozdrawiam i życzę, by następny miesiąc był równie - a nawet bardziej - owocny jak poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie czyta się ten post. Obserwuje i zapraszam na rozdanie http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3