wtorek, 17 czerwca 2014

Come back :)

Witajcie ♥
Kolejny come back tsa.. zostało łącznie 5 dni szkoły i upragnione wakacje. Mam nadzieję, że przez nie dobrze wypocznę, bo co jak co ale ta 2 klasa gimnazjum przyniosła mi nie lada wrażeń. Mózg mam przegrzany od natłoku myśli. Byłyście kiedyś w sytuacji w której nie zależnie co byście zrobiły i tak byłoby źle? Jak byście nie skrzywdzili kogoś to skrzywdzilibyście siebie i na odwrót? Ale to nie o tym, nie będę się wam tu rozżalać :):)

W sobotę w mojej szkole odbył się Festyn Rodzinny :) Razem ze znajomymi i wychowawczynią przygotowaliśmy przedstawienie :) Jak na złość zaczęło padać akurat gdy mieliśmy występować, i jak to dalej się potoczyło wystąpiliśmy ale z dwu godzinnym opóźnieniem :] ale nie narzekam, bo występ się udał i dobrze się przy tym bawiliśmy :3





Ogólnie w szkole już mamy wolne lekcje, oglądamy filmy albo po prostu robimy co chcemy :3 Dzisiaj jakoś tak wyszło że nie było pierwszej lekcji i na dalsze też się jakoś nie poszło :p miło dzień spędziłam, bo w świetnym towarzystwie chociaż powiem, że nie spokojny dzień to był :3


Plany na najbliższe dni? Uporządkować wszystko, kolejne nocowanie,
 zakończenie roku i jak najlepsze rozpoczęcie wakacji !

A wy jak macie zamiar spędzić ostatnie dni w szkole?

7 komentarzy:

  1. wstep napisałabym niestety podobnie.. :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie chodzę do szkoły XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, też bym chciała brać udział w takim występie! :D Na pewno był super ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super, zawsze jak na złosc zaczyna padać znam to xd

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię deszczu ...

    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? To dla mnie baardzo ważne . Oczywiście się zrewanżuję . Wiem ,że bez Ciebie mi się nie uda , miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo TAK - jak najlepsze rozpoczęcie wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam wakacje od początku czerwca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3