poniedziałek, 30 czerwca 2014

Fałszywi przyjaciele

Witajcie ♥
Oficjalny koniec szkoły ! Świadectwo otrzymałam, mogę cieszyć się wakacjami :] Bardzo aktywnie je rozpoczęłam mianowicie wypadem na rowery z Anią :D Objechałyśmy pół miasta, powyżej 20 km. Oesu już czuje te zakwasy :c xd ale za dwa dni znowu lecimy :)


Dzień zaliczam do udanych :]

Fałszywi przyjaciele

Każdy z nas pewnie miał takiego "przyjaciela". Zadziwiające jak w jednym momencie można się przekonać że osoba którą myślimy że znamy, okazuję nam się całkiem obca. Trudno uwierzyć że ludzie potrafią być tak dwulicowi. Nie wiadomo komu można ufać, bo skąd mamy mieć pewność że ta osoba nie wykorzysta tego przeciwko nam? Mogłabym się tu rozpisywać dużo na ten temat, ale sądzę że te cytaty które wam przedstawię będą wygodniejszą formą do przedstawienia tego co myślę :)

,,Nie wro­gowie, a przy­jaciele za­daja naj­większe cier­pienie. Nikt i nic nie mo­ze zra­nić Cię bar­dziej niż fałszy­wa przy­jaźń, po której następu­je samotność."


,,Fałszywa przyjaźń jest jak nowotwór, odbiera wiarę w sens życia."

,,Choroby XXI wieku - zabyd wielkie zaufanie do ludzi, fałszywa przyjaźń.."


,,Fałszy­wy przy­jaciel za dnia jest jak twój cień. Chodzi za tobą, wspiera cię i słucha twoich zwie­rzeń... W no­cy zaś nie ma go przy to­bie bo jest zajęty opo­wiada­niem two­jego życia in­nym, wy­myśla­niem o to­bie plo­tek. Później jest jak ja­dowi­ty wąż, okręca się w okół ciebie i nie da­je ci od­dychać, a swoim ja­dem za­bija cię od wewnątrz... Po­woli umierasz.."


,,Prędzej wy­ciągnę dłoń do praw­dzi­wego wro­ga, niż do fałszy­wego przyjaciela".

Ten post pisze już 3 dzień, tak sie zbierałam zbierałam i dokończyć go nie mogłam no ale udało się ;3
Dzisiaj cały dzień spędzam w domu, nie mam na nic siły ani ochoty chyba wpływa tak na mnie to co za oknem się dzieje - cały czas leje i leje ;__; wymarzona pogoda na wakacje po prostu "-.- chociaż z jednej strony taka pogoda się przydała bo miałam dzisiaj czas żeby zrobić wszystko na co nie miałam czasu bo ciągle mnie w domu nie było :) i po nadrabiam zaległości na blogu więc jakieś plusy są :p
W takie deszczowe najczęściej sięgam po jakąś dobrą książkę i zanurzam się w lekturze.

A wy jak zabijacie czas gdy za oknem deszcz?
Co sądzicie o "przyjaciołach" ?

19 komentarzy:

  1. Super post, fałszywi przyjaciele to coś o wiele gorszego od wroga, serio..
    Też dziś cały dzień spędzam w domu, ehh..
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy pada deszcz to zwykle oglądam jakieś filmy lub idę w miejsce gdzie deszcz nie jest mi straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę ich ...

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to smutne tak naprawde :( przykre i żałosne :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jem i oglądam filmy oraz zaległe seriale :) Jeśli chodzi o Twoje refleksje- przeżyłam już wiele fałszywych przyjaźni i doszłam od wniosku, że dopóty ktoś będzie się z Tobą kolegował, dopóki nie skończą mu się interesy. W życiu nie ma nic za darmo i ja absolutnie nie wierzę w bezinteresowną przyjaźń, wiele razy się na tym 'przejechałam'. Wiadomo, że należy utrzymywać kontakty z ludźmi, być samotnym to smutna sprawa. Wnioskuję jednak, by zachować zdrowy dystans :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tych fałszywych przyjaciół to niestety coraz więcej :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Em, ja siedzę na komputerze, idę na spacer z psem różnie, co robić w taką pogodę ;/
    Takich ludzi jest na świecie coraz więcej, trzeba się z tym pogodzić. :<

    http://kalakalla0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie życzę nikomu, żeby spotkał taką osobę, która jest fałszywa :(
    Ja zazwyczaj oglądam coś, siedzę na blogu, coś czytam, słucham muzyki gdy pogoda nie pozwala na szaleństwa na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety takich fałszywych przyjaciół jest coraz więcej :c
    ja na szczęście mam swoich, z którymi znam sie już kilka lat i każdy wie o sobie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi, ale blog super! Może wspólna obs?/
    zapraszam-----> ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehh.. Niestety :/ Każdy zna taką osobe. Ale łatwiej tak powiedzieć, a zastanówmy się czy i my przypadkiem nie jesteśmy czasem fałszywi...?
    Bo szczerze to wydaje mi się, że dzisiaj wszyscy łącznie z nami/ ze mną są fałszywi i zakłamani. Na pewno każda z was kiedyś skłamała lub coś w tym stylu... więc?
    Nie twierdzę, że wszyscy tacy są. Pisze to raczej to własnych doświadczeniach :)

    Zapraszam na mojego bloga! Spodoba Ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :)
    http://paulaalajf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czytam jakąś książkę w takie deszczowe dni i czas od razu szybciej upływa :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah niesety sama prawda...
    ogladam ciagle telewizje z kakaoo:D
    pozdrawiam cllaaire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. siedze na kompie, gdy pada XDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;) świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjaciele hmn wiesz co zazwyczaj są fałszywyi chociaz nie zawsze ;)
    Klikniesz u mnie w baner SHeinside? to pierwsza współpraca za wszystko się odwdzięczam ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie cierpie falsyzywch przyjaiół to jest ajgorsza rzecz jaka może Ci się przytrafić w życiu

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również się z tym spotkałam w podstawówce. ;x


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja spotkałam się z tym w gimnazjum, ale teraz na szczęście już je skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3