sobota, 21 czerwca 2014

Idealne wakacje

Witajcie ♥
Ostatni weekend przed wakacjami ! Ah..♥ Tak się nie mogłam doczekać tych wakacji, a teraz boje się jak będą wyglądały. Byle nie było nudno :) W poście przedstawię Was przepis na moje idealne wakacje, w kilku punktach :)

Dwie złote zasady:

Po pierwsze aby wakacje były na prawdę udane trzeba spędzić je z właściwymi ludźmi, z takimi przy których czujemy się po prostu sobą :3



Po drugie trzeba przeżywać każdy dzień jakby był ostatnim dniem wakacji, sprawiać aby każdy był nie zapomniany i wspominany z uśmiechem na twarzy :D


Nowe znajomości.
Nie obejdzie się bez poznania nowych osób przez te 2 miesiące ^.^


Akcje na spontana ♥
To co najbardziej kocham w wakacjach wszystkie spontaniczne wyjazdy,
 sytuacje które zostają w pamięci na długoo !


Wyjazd z przyjaciółmi.
 Od dłuższego czasu marzy mi się taki wyjazd z przyjaciółmi nad jakąś wodę czy do innego miasta, ale zawsze było, że jesteśmy za młodzi. Za to w tym roku może się udać :D


Odnowienie kontaktów. 
W wakacje ma się tyle czasu, że na spokojnie można poodnawiać stare znajomości. Podobnie jak w zeszłym roku zrobię listę osób z którymi muszę się spotkać :)


Spełnić choć jedno marzenie.
 Co może być od tego lepsze? Od chwili spełnienia jednego ze swoich marzeń. Ten moment jest dla mnie dopełnieniem całych wakacji, jeżeli udaje się spełnić któreś z marzeń wakacje są kompletne, że tak powiem :)


I oczywiście trzeba je dobrze uwieczniać, więc aparat czy telefon zawsze mam przy sobie ♥

A jak wyglądałyby wasze idealne wakacje?

13 komentarzy:

  1. o rany moje idealne wakacje to byłyby codzienne wycieczki i groziłoby mi bankructwo! ale może chociaż na kilka pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje idealne wakacje to takie na spontana, aczkolwiek warto parę rzeczy zaplanować. Ważne byle bym nie siedziała w domu i się nie nudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh..Moje idealne wakacje wyglądałyby tak samo!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre zasady :) Właściwi ludzie to podstawa :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moje idealne wakacje wyglądałyby podobnie do Twoich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle ze wspaniali przyjaciele to podstawa! Nie jest wazne gdzie ale za to z kim sie wybierasz :)

    Zapraszam tez do zaobserwowania mojego bloga aby byc na biezaco ze wszystkimi wpisami! ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. oo bardzo fajny pomysł na posta :) <3
    i świetne "rady"! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje idealne wakacje wyglądałyby podobnie♥

    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak twoje :P
    uwielbiam spotkanie na spontanie
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy podobne plany co do idealnych wakacji

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje idealne wakacje to:
    ♥Świetni ludzie
    ♥Wypady na spontanie
    ♥Lody i kawa mrożona
    Nie obejdzie się bez kontuzji lub welania łez ♥
    http://life-is-brutal-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3