wtorek, 3 czerwca 2014

Po staremu

Witajcie ♥
Co u Was słychać? U mnie z każdym dniem troszeczkę lepiej, chociaż mam chwilę słabości c: ale zakończenie tygodnia ciekawie się zapowiada w piątek wycieczka, a w sobotę kolejne nocowanko :)

Ostatni weekend spędziłam cały po za domem c: Nocowałam u Edzi i całe dwa dni z nią spędziłam :3

Kolejne kamerkowe z kolekcji c:

W niedzielę postaram się odezwać i zdać wam relacje z wycieczki i nocowania. Już się boje co to będzie, wybieramy się do Rzeszowa :)

Ktoś niedługo wybiera się na wycieczkę klasową?

7 komentarzy:

  1. Ja wprawdzie nie wybieram sie na wycieczkę szkolna ale wyjeżdżam z chłopakiem na weekend nad jezioro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Ja byłam ostatnio na 3-dniowej wyciecze z klasą ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to oby u Ciebie było tylko coraz lepiej :)
    Śliczna jesteś, super zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jutro wybieram się do Rzeszowa na małe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie słodkie zdjęcia. ;)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3