czwartek, 12 czerwca 2014

Taka nowość :)

to teraz taka nowość zamiast Kasi posta napisze ja Kamila (Ruda xd).

Opowiem wam o mojej kochanej Kasiulce :)
Poznałam ja dobrze w gimbazie ,ale znałyśmy się wcześniej z Boreczek hyhy ^^Nie lubiłyśmy się na początku a teraz bff c'nie? ;)
Wie ona o mnie wszytko i zna mnie na wylot nie wiem czy to dobrze ;) Taki głupol kocha mi tyrać wszystkim co popadnie. A najczęściej chłopakami no cóż.
Ostatnio było se nocowanko u ani. Moje pierwsze wiem dziwne to :P
Było super jak zwykle mi odwalało żadna nowość :P. Było dużo rożnych szalonych rzeczy ale to zostaje w naszym gronie xD
nie wiem co napisać fallalalalalalla
Wiec opowiem wam jeszcze więcej o Kasiulce.
Biedna ma za dobre serduszko ;( Niektórzy to wykorzystują i sprawiają jej dużo przykrości. Ona na to nie zareaguje ,ponieważ nie umie się gniewać ale ja ja jeszcze nauczę ^^
Ogólnie to pozytywnie rąbnięty człowiek :P
Nasze różne rozkminy na wszystkie tematy haha kace <3
Chodzi sobie na siatkoweczke razem ze mną i Anią takie trzy lansy c'nie?
Kasia kradziej mój kochany <3 Co by nie przyszła to musi mi coś zaiwanić ;( Wiec ludzie strzeżcie się ! Nie zapraszajcie jej do domu pod zadnym pozorem !
Te nasze milion sweetek i znając bd jeszcze więcej bo pójdziemy razem do liceum. nie uwolni się ode mnie tak łatwo Buahahahaha <3
Teraz Aneczka się dopisuje hyhy ;3
wiec tak kocham bardzo Kasiuleńke, jest moją partnereczką do tańca zarówno na imprezach jak i w szkole,uwielbiam z nią tańczyć <3 tyramy Kamci a ona się wkurza :D poznałyśmy się tak naprawde na pielgrzymce chyba ;3 nie wiem co tam jeszcze napisac wiec to tyle , teraz siedzimy u niej sobie,KC Kasia ;*
a jak u was z przyjaźnią?

11 komentarzy:

  1. Fajnie, że się przyjaznicie. Zawsze łatwiej we dwie. Ja mam kuzynke, kilku przyjaciół poza szkołą , bo w niej przyjaznie się z chłopakami :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń jest bardzo ważna w życiu. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjażń jest wspaniała! :)
    Super post! ^^
    I fajne zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ;*
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjaźń to piękna sprawa ! :)
    ja również mam przyjaciółkę , mam nadzieję ,że wasza przyjaźń będzie trwała wiecznie

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie! :) i ładne zdjęcia

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie,że się przyjaźnicie, przyjaźń jest teraz na prawdę ważna w zyciu ! ♫
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam serdecznie na mojego bloga!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! będę wpadać tu częściej:)
    Może wspólna obserwacja?Odpowiedz u mnie---->bigeers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear, randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is magnificent!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3