środa, 23 lipca 2014

Morze :)

Witajcie ♥
Kolejna przerwa ale tym razem mam usprawiedliwienie :p bo byłam na wakacjach nad morzem. Krótka relacja. Ogólnie byłam w Trzęsaczu, mieście w którym stoi słynna ściana kościoła, który niegdyś znajdował się 2 km od brzegu, a obecnie stoi na brzegu klifu. Gdy dojechaliśmy na miejsce, tradycyjnie poszliśmy najpierw na plaże, i od razu na początek dnia spacerek 2 km z Rewala do Trzęsacza. Przez pierwsze 2 dni pogoda była kiepska, zwiedzaliśmy pobliskie miasta :Pustkowo, Dziwnów, Dziwnówek. Gdy pogoda się poprawiła oczywiście od razu na plaże. Nie powiem słonko przypiekało i tak było już do końca wyjazdu. Ostatnie dwa dni się przed nim chowałam, bo tak się opaliłam że wszystko mnie szczypało, teraz jak ktoś mnie widzi to od razu mówią że murzyn :c xd Na zakończenie wyjazdu poleciłam paralotnią, niesamowite przeżycie, każdy powinien kiedyś tego spróbować. Te emocje i te widoki z lotu ptaka ♥Po prostu cudowne przeżycie. Chciałabym tak jeszcze raz !






I moje wyjazdy w te wakacje chyba na tym się zakończą, pomijając wyskoczenie nad jakąś wodę, a no i w planach mamy jechać jeszcze do największego Lunaparku w Polsce. Myślałam, że wynudzę się przez ten tydzień jednak nie było tak źle :)

Wy byliście już gdzieś na wakacjach?

12 komentarzy:

  1. ja nigdzie nie wyjeźdzam na wakacje, jedynie jakieś spontany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu! Też chciałabym polecieć paralotnią :) Za ok. 2 tygodnie wyjeżdżam pod namiot ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym też spróbować swoich sił na paralotni :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wróciłam dopiero co z Międzyzdrojów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja , w tym roku siedzę w domku : D . Śliczne zdjęcia : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, tez bym chciała nad morze ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ! zapraszam również do nas,są już wytwory naszej pierwszej przeróbki
    Może wspólna obserwacja.?
    Wpadnij będzie nam miło ;)
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż miło popatrzeć na zdjęcia;)
    Ja dopiero za niedługo wyjeżdżam;p
    Fajnie tutaj masz.

    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!! Ja już byłam na morzem w tym roku ;p http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3