piątek, 11 lipca 2014

Nadrabiam :3

Witajcie ♥
Znów zniknęłam na dość długo, bo prawie dwa tygodnie :x i kolejny tydzień mnie nie będzie bo jutro w nocy wyjeżdżam nad morze :c
Obecnie jest godzina 2:05 nocuję sobie u Ani, razem z nami jest Kamila, i tak mnie jakoś natchnęło i wzięłam się za pisanie posta c:
Te pierwsze dwa tygodnie wakacji strasznie szybko minęły, w sumie nie wiem nawet kiedy. Byłam strasznie zalatana, od półtora tygodnia się nie wysypiam ale mam nadzieję, że jutro wreszcie odeśpię. Bardzo aktywnie rozpoczęłam te wakacje, i mam nadzieję że takie będą do końca :) Nie było jeszcze dnia żebym się nudziła. Miałam wiele obaw co do tych wakacji, że będą nieudane, nudne itp ale jest zupełnie odwrotnie :3 

Nie mam jakiegoś konkretnego tematu na posta, 
więc po prostu opisze wam co się działo u mnie przez te 2 tygodnie c:

Wypady na borki ♥
Z założenia wybieraliśmy się tam pograć w plażówkę, jednak za pierwszym razem boisko było zajęte, więc wybraliśmy się no rowerki wodne c: Potem udało nam się trochę pograć, a po wszystkim poszliśmy na pizze :) Za drugim razem za to gdy już rano poszłam nam zająć siatkę i boisko wgl nie graliśmy, bo cały dzień spędziliśmy na plaży i w wodze :) A na koniec poszliśmy do baru :)



Wyjścia ze znajomymi ♥
Poznałam sporo nowych ludzi od rozpoczęcia wakacji :) Ale także widziałam się ze starymi znajomymi :) Tak jak z Oskarem :) A także Klaudią, która przyjechała  na wakacje ze Szwecji :3 oraz innymi znajomymi z borek jak Michał, Daria czy Julka. 


Nocowania ♥
Od rozpoczęcia wakacji już 3 :3 Najpierw nocowała u mnie Wiktoria, decyzja na spontana :]


Potem ja u Ani, także spontanicznie :]


No i dzisiejsze nocowanie, po urodzinowe :)


Domaniów ♥ 
W niedzielę urządziłam sobie razem z Wiktorią, Przemkiem i Dominikiem, dwa razy dłuższą niż przedtem (ok.40 km) wycieczkę rowerową do Domaniowa. Odbył się tam festyn rodzinny. Po drodze zepsuł mi się rower ale szczegół xd w każdym razie gdy szczęśliwie dotarliśmy na miejsce ochłodziliśmy się w miejscowym zalewie, byliśmy na karuzeli bo wesołe miasteczko było na miejscu, obejrzeliśmy występ zespołu After Party i rozpoczęliśmy drogę powrotną ;3 o jak mnie nogi bolały oesu xd


Urodziny ♥
Jestem właśnie świeżo po imprezie urodzinowej Ani i Kamili :) Impreza była udana nie powiem ze nie :3 Na początku jak to zawsze trochę sztywno, ale potem się wszyscy rozkręcili :) Mieliśmy ognisko, dobrą muzykę, fajnych ludzi i biba udana :3


I na tym kończę tego posta, troszkę mi zeszło bo jest godzina 3:28 :p
Czekam z Anią na godzinę szatana hyhy :3 - kazała mi napisać, a ja się Ani słucham bo to mój bóg :c

A wy jak spędziliście pierwsze dwa tygodnie wakacji?

3 komentarze:

  1. Aktywnie widzę. :D Udanego wyjazdu. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kilka dni temu wróciłam z nad morza. Byłam tam na obozie. Fajne zdjęcia. :)
    http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, przeczytałam całą notkę do końca i powiem CI, że rzeczywiście aktywnie spędzasz te wakacje ;) Ale to, co przykuło moją uwagę najbardziej to...rower! Matko, własnie mi uświadomiłas, że po roku studiów wróciłam na wakację do siebie do miasta, poza muzykowaniem to umieram z nudów a przecież w piwnicy kurzy się rower! Nadprogramowe kilogramy same się nie spalą :P

    Dzięki za inspiracje!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    karolina-kaszuba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3