środa, 20 sierpnia 2014

Back to school

Witajcie ♥


Eh, pomyśleć że za 1,5 tygodnia wracamy do szkoły :/ Trzeba się do niej przygotować, dlatego w poniedziałek wybrałam się z dziewczynami na zakupy szkolne. Mam już wszystkie książki, zeszyty i przybory, teraz zostało tylko uzupełnić szafę :p 

 ZeszytyDługopisyOłówkiKorektorKlej 
CyrkielGumki do ścieraniaZakreślacze

Nie wiem jak u was, ale u mnie pogoda jest bardzo zmienna przez co ciężko coś zaplanować. A chciałabym wykorzystać jak najlepiej się da te ostatnie dni ^.^ Jak kilka ostatnich wyjść, niby nic specjalnego ale dzięki osobom z którymi byłam świetnie czas spędziłam, tak jak dzisiaj :) Po za małym zamachem na moje życie było cudnie ! :D


Z Kamsonem moim kochanym

Gotowi już do szkoły?
Jak zmierzacie spędzić ostatnie dni wakacji?

10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam nic do szkoły.. Muszę się niedługo wybrać na zakupy ;)

    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze uwielbiałam kupować takie rzeczy do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę się obkupić w nowe rzeczy:))
    pozdrawiam cieplutko ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie kupuję, żyję nadal wakacjami. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ^^
    Ja mam dopiero piórnik, plecak i kilka zeszytów. A rzeczy typu długopisy itp. nie :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ;)
    Obserwuję :3

    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nic takiego nie kupiłam, nawet książek. xd Ale co tam, na stronie mojej szkoły nawet nie zaktualizowali wykazu podręczników. Toteż nie będę czuła się winna. ;) Ładne zeszyty kupiłaś, szczególnie ten galaxy mi się spodobał. No i super wyszły zdjęcia z Twoją kumpelą, śliczne macie fryzury. Co do końca wakacji, to nie wiem jeszcze jak je spędzę przez tę dziwną pogodę. Raczej ostatecznie wszystko wyjdzie spontanicznie. ;D
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam prawie wszystko. Do końca wakacji muszę poszukać prezentu na urodziny przyjaciółki i wyleniuchowac się na zapas :)
    pozdrawiam

    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie mam nic ;) Po co się spieszyć haha ;) Zapraszam do mnie http://meryyy86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tylko 2 zeszyty i przybory xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3