niedziela, 10 sierpnia 2014

Jak ten czas leci :/

Witajcie ♥
Coś mi to prowadzenie bloga nie wychodzi :/ Są wakacje, i niby tyle wolnego czasu a ja i tak nie mam chwili żeby napisać. Wstaje wcześnie tyle rzeczy do zrobienia, całe dnie jestem praktycznie po za domem, wracam późno, jestem padnięta, trochę na fb posiedzę, idę spać, wstaję i znowu to samo i tak w kółko. Nie powiem ale wakacje spędzam aktywnie.

Żeby wam długo nie opisywać wstawiam kolaż zdjęć jako foto relacje z moich wakacji :D


Głównie same samojebki XD
To ja zamykam poodwiedzać wasze blogi bo mam spore zaległości :p

Jak wam wakacje mijają?
Jesteście z nich zadowolone?

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    http://veronicanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny blog nie narzekaj ;)
    Zdjęcia cudne;3

    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Ja z moich wakacji jestem bardzo zadowolona :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym prosić Cię o pomoc jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. idzie Ci dobrze , lepiej , że spędzasz wakacje aktywnie niż zamulając w domu :) mam tak samo ;>
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pozytywne fotki:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywny kolaż :D
    Ja podobnie jak Ty spędzam swoje wakacje bardzo aktywnie :)
    Pozdrawiam,
    http://stylevitaemeae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, jestem zadowolona ze swoich wakacji jak na razie - są o wiele lepsze niż te rok temu :)
    U Ciebie z tego co widać też ekstra, oby tak dalej :*
    Świetne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :)
    Mi w te wakacje się nudzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje świetne, ale mijają za szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wakacje są nieziemskie, jednakże zdecydowanie mijają za szybko :(
    http://laucagliata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mi mijają super i dla mnie wakacje to wakacje, nie wolno mówić ,,ale ten czas szybko leci'' bo zawsze tak jest hehehhe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie wakacje mijają dość aktywnie (jeśli mogę je tak określić) i jestem bardzo zadowolona, ponieważ udało mi się zrealizować większość moich postanowień.
    Bardzo pozytywny kolaż. Widać, że spędzasz bardzo fajnie wakacje.

    http://grumpyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3