sobota, 23 sierpnia 2014

Zaufanie

Zaufanie to jeden z najpiękniejszych darów jakim możemy obdarować druga osobę. 
Jednak kiedy już ktoś zostanie obdarzony naszym zaufaniem, musi o nie dbać, bo tak trudno je zdobyć a ułamek sekundy można je stracić. 


W życiu każdego z nas na pewno pojawiła się już osoba do której straciło się już zaufanie. I wiadomo, że nie ważne jak bardzo by ta osoba, jak i my sami starali się i tak nawet odbudowane zaufanie nie będzie takie jak wcześniej. Może i będzie się ufało, ale nie tak bezgranicznie jak za pierwszym razem. Bo ma się świadomość że ta osoba nas już zraniła, zawiodła więc skąd pewność że nie zrobi tego ponownie?


Zaufanie jest jak..




Sama przez kilkanaście lat mojego życia zawiodłam się na wielu osobach. Ale każda osoba na której się zawiodłam, uczy mnie jakim osobom mogę zaufać, a jakim nie. 


W poście przewyższają zdjęcia, ale one oddają wszystko co chciałabym napisać.
A ten obrazek najlepiej to podsumowuje:


Łatwo jest zdobyć wasze zaufanie?
 Czy raczej trzeba o nie powalczyć?
Wolicie posty z większa ilością zdjęć, czy tekstu?

17 komentarzy:

  1. Ja bardzo uważam komu ufam i naprawde robie to bardzo bardzo rzadko: /

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie mądre cytaty, ja właśnie straciłam wczoraj najlepszą przyjaciółkę...

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję :c też niestety jakiś czas temu tego doświadczyłam..

      Usuń
  3. Ehh..Ja od niedawna ufam o wiele mniejszej ilości osób..Świetny post, mądrze napisane, cudne cytaty..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki cudownie wpasowałaś w tematykę. Wszystkie twoje posty są tak tematyczne i cudowne , że brak słów normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na post : )

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawia mnie to czemu ludzie jeśli mają już nasze zaufanie tak szybko potrafią je opuścić ? Najgorsze jest to jak nasz przyjaciel straci u nas zaufanie. Bardzo ciekawy i tematyczny post :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. moje zaufanie jest strasznie łatwo zdobyć
    lepsze są wpisy gdzie są zdjęcia i coś do czytania :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje zaufanie bardzo ciężko zdobyć, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. moje zaufanie ciężko zdobyć bo zbyt często mnie ludzie zawodzili .
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś moje zaufanie było łatwo zdobyć ale po wielu nieprzyjemnych rzeczach trudno mi zaufać . Obserwuję i liczę na rewanż. ;]

    everything-you-needy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim życiu pojawiło się już wiele osób które straciło moje zaufanie :(

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciężko jest zdobyc moje zaufanie;)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie z zaufaniem jest ciężko, ale wszystko co napisałaś i obrazki mówią same za siebie - jest ono bardzo cenne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już teraz o moje zaufanie trzeba sobie zapracować ale kiedyś było inaczej :/
    Właściwie jeszcze do wtorku, ale ktoś mnie oszukał i już nie ufam byle komu.

    http://livka-liv.blogspot.com/ jeśli spodoba ci się zaobserwuj a z mojej strony możesz liczyć na to samo :D

    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie z zaufaniem jest strasznie ciężko. Ufam tylko kilku osobą.
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3