piątek, 12 września 2014

Kłębek myśli

Dzień w dzień zaglądam na bloga, po kilka, kilkanaście razy dziennie i główkuje nad tym co napisać, ale nic do tej mojej głowy ciekawego wpaść nie może. Opis dnia - rutyna, post tematyczny - nie mogę mieć klika pod rząd, po za tym jaki temat ?, coś z modą, zdjęcia itp - brak czasu i możliwości zrobienia zdjęć, wszystkie postu typu TOP 10, must have itd - a po co to komu hahah nie no przecież nie może być miliard takich samych postów tylko zmieniać kategorie i tak by wymieniać.. i wymieniać.. moja wena po 3 latach jest na wyczerpaniu, sama nie wierzę, że już tyle czasu prowadzę tego bloga. Od jego początków wiele się zmieniło, nie mówię nawet o wyglądzie, ale o sposobie pisania, obróbce zdjęć, prowadzę go jednak sama, już bez Weroniki. Wiele razy myślałam nad zmianą nazwy i adresu bloga bo w sumie nic nie znaczy, ogólnie nazwa wzięła się od imion WeKaBlog = We - bo Weronika, Ka - bo Kasia, Blog - bo blog XD  tak jakby ktoś nie wiedział, w sumie skąd miałyby ktokolwiek wiedzieć skoro o tym nigdy nie pisałam..chyba xd Myślałam ze może zmiana nazwy jakoś by odświeżyła blog, nadała mu nowe życie ale jakoś za bardzo się przywiązałam do obecnej.


 Mój blog nie należy do jakiś popularniejszych, jest zwykłym szarym blogiem na długiej liście bloggera. Nie zdobył nie wiadomo jak szybko rozgłosu, mnóstwa wyświetleń ani multum komentarzy pod postami. Nic z tych rzeczy. Te 40 tys wyświetleń to i tak dla mnie szok, bo nie sądziłam że ktokolwiek wejdzie zobaczyć te moje wypociny. Oczywiście marzy się to cudowne 100 tys wyświetleń, a potem milion ♥ a to jeszcze hen daleko do tego i o ile wgl kiedyś do tego dojdzie. Krytycznie spoglądając na siebie jestem bardzo niesystematyczna (moje Archiwum 2012 : 165 postów, 2013 : 71 postów i 2014: 47 postów - a już mamy wrzesień :x ) , potrafię pisać o niczym i opisywać swoje dni w kółko i w kółko, przez te moje przerwy w pisaniu mam potem wiele zaległości nie tylko przy swoim blogu, ale i przy przeglądaniu i komentowaniu innych blogerek. Podziwiam osoby, które nie tylko systematycznie piszą na własnych blogach, ale także nie zaniedbują odwiedzania blogów czytelników. Chyba nadużywam słowa "blog" xd Dla przykładu Izabela z http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/  jej bloga osobiście uwielbiam, Nie wiem skąd ona czerpie pomysły bo posty pojawiają się praktycznie codziennie, na moim blogu pod każdym postem jest od niej komentarz, za co z góry dziękuję :* a na jakiego bym bloga nie weszła w komentarzach na trafię na komentarz od niej :) Kiedy znajduje na to czas i ambicje to ją podziwiam. Mam nadzieję, że uda mi się znajdywać więcej czasu na prowadzenie bloga, wiadomo 3 klaa gimnazjum to nie przelewki, trzeba kuć, kuć i kuć ale damy jakoś radę. Nie wierzę, że tak się rozpisałam podsumowując kolejny post z serii co mi na myśl przyjdzie, chociaż większość tego co napisałam odnosi się do bloga, taki kłębek myśli.

Dziękuję tym którzy dotrwali do końca, i wszystko przeczytali ♥

7 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia:)
    ja zaniedbałam i bardzo żałuję:)
    wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nie masz za co przepraszać i się tłumaczyć- jakby nie było to Twój osobisty blog i możesz publikować na nim posty kiedy Ci się podoba. Ja osobiście bardzo rozumiem powszechne tłumaczenie brakiem czasu- niestety, ale każda minuta tak prędko przemija, że jeśli nie chcemy przepuszczać miesięcy przez palce, rzeczywiście zaczyna nam na poszczególne rzeczy braknąć chwili :)
    Mam nadzieję, że uda Ci się trochę podbudować bloga- oczywiście życzę Ci również szybkiego dobicia do tej wymarzonej 100 tysięcy wyświetleń bloga! :*

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest twój blog pisz kiedy chcesz i o czym chcesz ! :)
    kiedy napiszesz - wtedy się pojawię :) stałą czytelniczką jestem juz od bardzooo dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz kiedy chcesz i o czym chcesz! Nie musisz się nam tłumaczyć, to Twój blog! :)
    Ja jestem stałą czytelniczką i nic się nie zmieni ^^
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz co chcesz i kiedy chcesz! To przecież Twój blog i z niczego nie musisz się tłumaczyć! :)
    Ja jestem Twoją stałą czytelniczką i to się nie zmieni :*
    Ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też 3 klasa, wiem co czujesz, masakra ://

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaaki świetny ! blog .. chętnie zaobserwuje !
    wpadaj również do nas ! spodoba się ? -zaobserwuj :*
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3