wtorek, 16 września 2014

Niespełnione pasje

Witam, witam ♥
Obecnie sobie choruję, mimo że jednodniowo ale choruję. Wczoraj w szkole czułam się makabrycznie, podobno wyglądałam jakbym umierała :x Wiec moja mama i wychowawczyni zadecydowały żebym została dzisiaj w domu, a jutro już wracam do szkoły bo mamy próbę do przedstawienia. Dziwnym trafem ominą mnie 4 kartkówki.. potem to nadrabiać eh..

Przechodząc do tematu postu
Każdy z nas ma swoje niespełnione pasje czy hobby. Zaczynało się coś, miało się wielkie plany z tym związane aż tu pewnego dnia wszystko legnie w gruzach. W tym poście opowiem wam o swoich niespełnionych pasjach. 


KONIE
Konie były moimi ukochanymi zwierzętami od dzieciństwa. Milion pięćset rysunków koni, kucyków rysowałam dziennie. Marzyłam, że jak będę starsza będę miała własną stajnie, ukochanego rumaka, będę się nim opiekowała, dbała o niego, będzie moim przyjacielem. Nadal chciałabym jeździć konno. Marzą mi się przejażdżki przez lasy, łąki wiecie takie jak na filmach. Kto wie może kiedyś opanuję sztukę jeżdżenia konno i będę miała swojego wymarzonego rumaka. Dodam jeszcze, ze zawsze chciałam pójść na tzw. sesję "w siodle".


ZDJĘCIA
Nawiązując do tematu sesji, uwielbiam robić zdjęcia. Być na niż też ale chyba wolę stać za obiektywem niż przed nim, bo po prostu się do tego przyzwyczaiłam. Od dawna marzy mi się profesjonalna lustrzanka i przejście jakiegoś kursu fotograficznego, aby jak najlepiej wykorzystywać możliwości aparatu i ukazywać na zdjęciach swoją wizje świata. Tą pasje mogę zaliczyć do przyszłego niedoszłego marzenia, nadal jest szansa że się spełni. Na pewno przydałby się na moim blogu zdjęcia lepszej jakości. 


KOSMETYCZKA
Miałam taki moment w swoim krótkim życiu, że wiązałam całą swoją przyszłość z zawodem kosmetyczki, fryzjerki czy wizażystki. Wszystko co związane z upiększaniem wyglądu. Od układania przeróżnych fryzur, wymyślnego manicure'u, po różnego rodzaju make'up. 


PROJEKTOWANIE WNĘTRZ 
Kolejne niespełniona pasja wiąże się z gospodarowaniem przestrzeni. Naoglądałam się dekoratorni, programów na BBC o urządzaniu wnętrz i jakieś zainteresowanie do tego się we mnie obudziło. W tamtym momencie zbliżał się remont mojego pokoju, więc w głowie miałam mnóstwo pomysłów jak powinniśmy go urządzić. Zaczęłam się uczyć rysunku gospodarowania przestrzeni, nazbierałam katalogów z meblami, elementami do dekoracji wnętrz, pościągałam mnóstwo programów umożliwiających wizualizację projektowania pomieszczeń.


TANIEC
Trenowałam kiedyś hip-hop. Potem zaś wzięło mnie na taniec towarzyski. Każdy taniec jest wyjątkowy. W jednych jest mnóstwo energii, w innych więcej gracji i lekkości. Chciałabym także opanować sztukę tańca zarówno nowoczesnego, jak i klasycznego. 


Szczerze mówiąc większość z tych pasji jeśli mogę je tak nazwać były tylko zaczynane, w końcu co ja mogłam zrobić więcej jako dzieciak? Teraz mogę swoje zainteresowania wiązać z przyszłością. Na chwilę obecną najbardziej chciałabym nauczyć się języka angielskiego do perfekcji oraz rozpocząć przygodę z fotografią. 

Jakie są Wasze niespełnione pasje?

7 komentarzy:

  1. o ja też lubię fotografie! :)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia uwielbiam robić, chociaż to ja częściej stoję przed obiektywem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm..Zawsze chciałam być piosenkarką, znaną na cały świat..W sumie kocham śpiewać, ale teraz znów powróciłam do trenowania tańca :) <3
    Super post, zdrowiej :*
    Wow..Jeden dzień i tyle kartkówek, współczuję:o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam robić zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze chciałam opanować profesjonalnie gimnastykę. Zajęłam się jednak innymi dziedzinami sportu.
    Jejku 4 kartkówki O.O życzę powrotu do zdrowia :)

    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja we wtorek wyjeżdżam na 10 dni - wiesz ile to będzie dopiero zaległości :P ? ehhh nawet myslec nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wiele zaintersesowań:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3