sobota, 6 września 2014

Szkoła :c

Witajcie ♥
Jak po pierwszym tygodniu szkoły? Ja jestem strasznie zmęczona przez to poranne wstawanie. Na szczęście wszystkie lekcje organizacyjne za mną, ile można gadać o tym samym? Gdy patrze na mój plan, ręce mi opadają :c Nie ma to jak mieć zapowiedziane już kartkówki na wstępie -.-  Trzeba ponarzekać trochę na tę szkołę xd mimo że dopiero tydzień minął. Znowu jestem przewodniczącą klasy, w sumie jest zeszłoroczny skład. W głowie mam nadal wakacje, i dzisiaj na nowo je poczułam po dniu spędzonym z przyjaciółmi :)


W tym roku biorę się za naukę i bloga <już nie wiem ile razy sobie to postanawiałam> jako cel postawiłam sobie mieć czerwony pasek na świadectwie, systematycznie prowadzić bloga a no i na nowo zabrać się za ćwiczenia :D


8 komentarzy:

  1. Ja jestem w 1 liceum i też zamierzam się porządnie zabrać za naukę :)
    Świetne zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zawsze przed rozpoczeciem roku stawiam sobie cel, ktory chce osiagna c, wtedy latwiej mi sie to udaje ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uciekam od samorządu :D
    w tym roku przypadła mi funkcja zbierania usprawiedliwień xD

    OdpowiedzUsuń
  4. mi na szczęście podoba się mój plan lekcji ponieważ dość wczesnie koncze codziennie:D
    słodkie zdjęcia :3
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam cie do konkursu na moim blogu :
    http://kaya-fashion1.blogspot.com/
    i sandy blogu :
    http://sandy-modness.blogspot.com/
    Zasady znajdziesz na tych dwoch blogach mozesz wygrac :
    -eyeliner
    -tusz do rzęs
    -pomadke do ust
    -płytę rihanny (najnowszą Unopologhetic)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh nauka. :-/
    Fajne zdjęcia. :-) http://bloggeest.blogspot.com/2014/12/swieta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh nauka. :-/
    Fajne zdjęcia. :-) http://bloggeest.blogspot.com/2014/12/swieta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3