sobota, 18 października 2014

Ogólnie

Witam ♥

Co tam u Was słychać? Znowu przerwa no ale cóż jak zwykle wina szkoły :p Zabiegana strasznie jestem ostatnio, a to coś do szkoły trzeba zrobić, a to bierzmowanie a to coś tam. Pochwalę się wam zostałam przewodniczącą szkoły :p i mam milion pięćset rzeczy do zrobienia xd sporo lekcji ostatnio opuściłam, a to sztandar, a to spotkanie a to jeszcze coś innego i tyle materiału do nadrobienia :x

 Po za tematem szkoły wszytko gra c: Pogoda dopisywała do przedwczoraj, teraz szaro za oknami :c Ale mam nadzieję, ze to nie były ostatnie słoneczne dni tego roku. Dzień spędziłam z przyjaciółmi, byliśmy na pizzy a potem po prostu na dworze. Dawno się tyle nie śmiałam, będę żyła sto lat dłużej :p

Miałam w sumie przygotowany post od 2 tygodni, ale nie znanych mi powodów go nie opublikowałam :)

Tak rozmyślałam nad tematem kolejnego posta, i tak się zastanawiałam czy chciałybyście post z serii nowości, w sensie moich nowych nabytków czy cuś? Proszę o odpowiedź w komentarzach :3

12 komentarzy:

  1. taki post moze byc:)

    feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio jestem strasznie zabiegana :O. nie martw się :)
    Ładne zdjęcie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję przewodniczącej :) Każdy jest zabiegany, takie uroki szkoły :c Pozdrawiam.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie zobaczę post z nowościami :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, taki post uważam, że byłby bardzo ciekawy :))

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w kliknięciu w link w nowym poście? ^-^
    Pozdrawiam cieplusio :3
    http://greentea83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję bycia przewodniczącą! :D

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  8. tak to jest z ta szkoła;p ale zaraz wolne będzie;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zobaczę post z nowościami! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, ladne zdjecie. ;3

    nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/sweather-weather-tag-zdjecia-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3