niedziela, 26 października 2014

To co zawsze mam ze sobą w szkole

Witam ♥
Jak mija weekend? Mój całkiem okej. Wczoraj byłam rano na zakupach, a popołudniu spotkałam się z przyjaciółmi i poszliśmy kupić bilety do kina na maraton filmowy ^^ A jak zimno na dworze było, aż wyciągnęłam kurtkę zimową .__. Dziś za to mam dzień z nauką, idę tylko do kościoła i cały dzień nad książkami. Przygotowałam dzisiaj dla was post z serii ,,to co zawsze mam ze sobą" nie wiem dlaczego zaczęłam od szkoły ale trudno. Może kiedyś zrobię jeszcze inne posty z tej serii, zobaczymy c; A teraz przejdźmy do tematu.

Rzeczy które zawsze mam ze sobą w szkole pomijając oczywiście książki, zeszyty, piórnik, buty na zmianę, coś dojedzenia itp.

To na pewno telefon. Z którym się nie rozstaję. Bez telefonu jestem jak bez ręki.


Bez słuchawek ani rusz, dzień bez muzyki to dzień stracony.


Portfel. Pomijając jakąś tam kasę, mam w nim dokumenty, zdjęcia ♥ i nie wiem dlaczego zawsze do portfela chowam gumy do żucia xd


Perfumy. Zawsze przydać się mogą c; teraz mam takie świetne, które od Ani dostałam :*


I w sumie to tyle. Dużo tego nie jest, w sumie po co więcej żeby plecak dodatkowo sobie obciążać? Jak i tak już po dobre kilka kilo codziennie noszę.

A wy co zawsze musicie mieć ze sobą w szkole? 

7 komentarzy:

  1. Ale fajne perfumy ^^
    Ja w sumie zawsze mam telefon :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to samo:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie "dzień bez muzyki jest dniem straconym" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze biorę telefon, słuchawki, portfel,kosmetyki i różne pierdółki (:

    OdpowiedzUsuń
  5. telefon! pamiętam jak w tamtym tygodniu zapomniałam go wziąć i koledzy mieli okazję, żeby się ze mnie pośmiać :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3