wtorek, 25 listopada 2014

Babski dzień

Witam ♥


Przedwczoraj razem z Kamilą i Anią urządziłyśmy sobie babski dzień :) Zero kontaktów z płcią przeciwną :p dziewczyny po mnie przyszły, poszłyśmy do galerii na małe zakupy. Potem wróciłyśmy do mnie, ploteczki, maseczki, inne takie :p Najlepsze że następnego dnia miałyśmy iść do szkoły, a położyłyśmy się w pół do 3 :p Dzwoniłyśmy do znajomych w środku nocy, odbierali choć rozmowy za ambitne nie były xd Mi i Ani po pierwszej zebrało się na rozciąganie, a potem siedziałyśmy na moim ukochanym parapecie i gadałyśmy. Gdy o 6:00 zadzwonił budzik wszystkie razem takie ,,Nie..nie wstaje" ale jednak wstałyśmy. Wyszykowałyśmy się, jednak ja do szkoły nie poszłam bo chyba się czymś zatrułam. Cały dzień przeleżałam w łóżku, 3/4 przespałam. Tak mnie wszystko bolało od  tego ciągłego leżenia, takie łóżko mi się niewygodne wydawało w porównaniu z którym podłoga była taka wygodna haha :D

Kochane zdjęcie ♥
Dzisiaj także zostałam w domu ale jutro możliwe, że będę w szkole. Muszę do czwartku być zdrowa, w końcu dyskoteka i impreza andrzejkowa nie mogą mnie ominąć :D

A wy wybieracie się gdzieś na ostatki ?

14 komentarzy:

  1. Haha ojej ale fajnie! Uwielbiam takie babskie dni/noce! :D
    Szkoda tylko, że się zatrułaś..Zdrowiej :*
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że zabawa udana. :)
    Bardzo pozytywne zdjęcia :D
    Obserwuję i czekam na dalsze posty! :)
    Pozdrawiam, Niepoprawny z blogniepoprawnego.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma zadnych dyskotek teraz, ale organizujemy z klasa kawiarenke :) ladne zdjecia, dobrze miec takie przyjaciolki ♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie teraz będzie dyskoteka.Chyba 27
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie spędzić sobie taki babski dzień :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie babskie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia,ślicznie wyglądacie! *_*
    Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. babski wieczór to najlepszy wieczór <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są takie babskie wieczory <3

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy, maseczki.. Nie no, genialne! Coś dla mnie.
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post, fajne zdjecie. ;3

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? jeśli tak, daj znać u mnie ;-)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka. Jak udały się ostatki ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3