czwartek, 20 listopada 2014

Ostatnimi czasy

Witam ♥
jak po kolejnym tygodniu? U nas dzisiaj spadł pierwszy śnieg, długo się nie trzymał ale już się pojawił co zwiastuje nadchodzącą zimę, a zarazem zbliżające się święta. Ja już wpadłam w świąteczne zawirowanie, mimo że do świat miesiąc :p Tyle rzeczy do zrobienia, sprzątanie, przygotowywanie, prezenty trzeba kupić. Mam nadzieję, że poczuje wreszcie święta - jak za malucha :D No ale święta to odległa sprawa, jeszcze zdążę o nich sporo napisać, przejdźmy do ostatnich wydarzeń.

W zeszłym tygodniu minęła kolejna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości. Jak to zwykle w szkole została przygotowana akademia, w której uczestniczyłam. Nie była to akademia jak poprzednie - patriotyczne wierszyki, piosenki itp., przedstawiliśmy scenkę powrotu z walki legionistów. Chłopaki poprzebierani w żołnierskie stroje zrobili na wszystkich ogromne wrażenie. Ja razem z innymi dziewczynami byłyśmy ubrane całe na czarno, a na szyjach miałyśmy czarne krzyże miało to symbolizować żałobę narodową. Opatrywałyśmy rany chłopakom, dzieli się chlebem, śpiewaliśmy wojenne piosenki. Po akademii każdy nam gratulował tak udanej akademii, i zagwarantowano nam że nie zdajemy w tym roku bo musi mieć kto w przyszłym robić akademie xd


Wczoraj za to mieliśmy można tak powiedzieć "wycieczkę" do aresztu śledczego. Gdzie oprowadzający nas mieli nam zrobić antyreklamę więzienia. I im się udało. Nigdy więcej tam nie wrócę. Na miejscu staliśmy z pół godziny zanim nas wpuścili, chodziliśmy korytarzami, pokazano nam cele i miejsca można powiedzieć spędzania czasu więźniów po za celą. Ale chyba najbardziej mnie ruszyło jak na filmie zobaczyłam jak wyglądają spacery, 4 ściany wokół i maszerujemy w kółko przez godzinę.

W najbliższym czasie czeka mnie dyskoteka andrzejkowa w szkole, pasowanie pierwszoklasistów a także zawody z siatkówki. Pełne ręce roboty i przygotowań. Do tego dochodzą wszelkie zaległości w szkole, nie wiem jak ja z tym wyrabiam :p

U was co się ostatnio działo ? 


5 komentarzy:

  1. Oo taka scenka to pewnie super wyszła :)
    Więzienie masakra :o No to powodzenia w tych wszystkich przygotowaniach i nadrabianiu zaległości :*
    Fajne zdjęcie, dobranoc :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna taka wycieczka:))
    ja zachorowalam i musze teraz siedziec w domu..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam te wszystkie akademie ze szkolnych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ♥
    Wpadnij do mnie i jak możesz oceń w komentarzu jak mi idzie w pisaniu bloga.
    Potrzebuje razy dobrej blogerki takiej jak ty.
    http://hellorskyy.blogspot.com/
    Z góry dziękuję ♥
    BUZIAKI ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas pasowanie pierwszoklasistów było już miesiąc temu, kilka dni po dniu nauczyciela.
    U mnie też padała śnieg ale szkoda że tak szybko stopniał. wolę aby już była zima bo zawsze kojarzy mi się ze świętami :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3