czwartek, 6 listopada 2014

Przeziębienie to nigdy nie wyczuje momentu żeby przyjsć

Witajcie ♥ 
jak ten czas szybko mija mamy już listopad. Który zaczął się dla mnie chorobą :/ Październik pożegnałam Maratonem Horrorów na który poszłam do kina z przyjaciółmi. Więcej się śmiałam niż bałam, ale świetnie się bawiłam. 1 listopada na cmentarz wiadomo, i od tego dnia zaczęło się moje chorowanie :/ A że tak powiem choruję zawsze wtedy jak muszę być w szkole ;c W poniedziałek szliśmy na przedstawienie na podstawie książki "Pamiętnik Narkomanki" więc szkoda byłoby nie pójść, zwłaszcza że czytałam książkę - pierwsza przeczytana nie z przymusu :p Jednak przedstawienie zawiodło moje oczekiwania. We wtorek za to odbyła się Gala Parlamentu Młodzieży na której musiałam być, witaliśmy gości, były przemówienia, prezentacje i występy laureatów konkursu Piosenki Polskiej :) Udzielałam wywiadu dla radia, ale za dobrze mi nie poszło nie umiem się jakoś wykwintnie wypowiadać na jakiś temat :p Środa prawie cała spędzona w domu, a dzisiaj prawie 3 godzinna próba do przedstawienia z okazji 11 listopada, które odbędzie się jutro :)

Mix zdjęć z ostatnich tygodni :3
Siedząc w domu dostałam dwóch obsesji pierwsza to oglądanie Czasu Honoru a druga to dodawanie zdjęć na instagramie, mam tyle zdjęć do wstawienia w nadmiarze, miliony po prostu :p Więc zapraszam na INSTAGRAM . Zbliża się kolejny długi weekend i mam nadzieję że dzięki kochanemu przeziębieniu nie przesiedzę go w domu.

Kogoś też przeziębienie dopadło?
Jakieś plany na długi weekend?

3 komentarze:

  1. Ja jade do rodziny:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Twojego instagrama już od dawna :)
    Współczuję Ci..zdrowiej :*
    Super mix zdjęć, najbardziej podoba mi się to z chłopakiem (buziak w policzek) :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowej!~
    ✿ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3