piątek, 26 grudnia 2014

Święta, święta i po świętach. 
Jednak ja będę gościła rodzinę jeden dzień dłużej, bo jutro przyjeżdża do mnie chrzestny. Święta długo wyczekiwane jak zawsze minęły szybko. Wigilia i pierwszy dzień świąt nie różniły się dla mnie od zwykłego dnia, po za spotkaniem z rodziną. Dopiero dzisiaj w drugi dzień świąt poczułam troszkę magię świąt. Obudziłam się rano i ku mojemu zaskoczeniu za oknem było biało. Nareszcie upragniony śnieg ! :D Po południu przyszli do nas goście. Tata naprawił magnetowid i oglądaliśmy stare nagrania z czasów mojego i siostry dzieciństwa. Zaczęło się wspominanie ♥ I wtedy poczułam się z rodziną tak bliżej, poczułam tą świąteczną rodzinną atmosferę. 


A wam jak minęły święta?

9 komentarzy:

  1. Fakt, święta przyszły tak samo szybko jak i poszły..Ale były super :)
    Świetny gif *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mega szybko. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać stare filmy na VHS, miło tak powspominać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma śniegu, ale mam nadzieję, że się pojawi :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A zapracowane, niestety spędziłam na nockach w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mi minęły dobrze, na pewno będę jeszcze je długo wspominać. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem taaaka zadowolona bo spadlo u mnie troche sniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs (zacznij a ja się zrewanżuję)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez święta szybko minely
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3