sobota, 20 grudnia 2014

Wiecie co..

załamuję się nad sobą coraz bardziej xd jeśli chodzi o bloga moim noworocznym postanowieniem będzie dobijanie do 12 postów miesięcznie xd po prostu zajęcie się blogiem haha :3

Zaczęła nam się laba, całe 2 tyg, potem półtora tygodnia szkoły i znowu wolne bo ferie :3 Czujecie święta? ja nie :p już od kilku lat :c dzisiaj przywieźliśmy choinkę, obchodziliśmy urodziny mojej siostry do tego mój tata złamał rękę :c tyle emocji jednego dnia :p Dzisiaj razem z moimi przyjaciółmi dawaliśmy sobie prezenty, dostałam prześliczny portfel :D Ale kiedy indziej go pokaże :) i poszliśmy na lodowisko.


Wczoraj w mojej szkole odbyły się wigilie klasowe, z moją klasą już ostatnia :'( Miło spędziliśmy czas, najedliśmy się i rozdaliśmy prezenty tym razem z losowania mikołajkowego w klasie :3



A jak 3 klasy po testach ? Mi całkiem dobrze poszło 32/35 z polaka i 19/24 z angilka, nwm jak z matmą ale zadowolona jestem :)
Mamy czas przedświątecznych przygotowań, sprzątanie i przygotowywanie potraw :3 Roboty po łokcie :/ No ale trzeba.. żeby była ta atmosfera, ale co to będą za święta bez śniegu ?

Jak przygotowania do świąt? :3

10 komentarzy:

  1. Ja tez juz ostatni rok:)
    Gotuje, sprzatam ehh.. A choinka jeszzcze nie przywieziona:(

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tamtym roku miałam ostatnią Wigilię klasową..ehh...
    Super zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dla taty ;) Ja jeszcze nie dostałam wyników z egzaminów :C

    Miłego dnia,
    hi-daisies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś ubieram choinkę :D Pokój cały w lampeczkach haha :D

    Zapraszam na mojego bloga :) ollshy.blogspot.com Miło by było gdybyś zaobserwowała : ) Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ^^
    Nieziemski blog :) Będę wpadać częściej!!
    Zapraszam do mnie
    http://miss-clare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie cały czas trwają świąteczne porządki :) A testy mi też poszły całkiem nieźle, nie narzekam :) Fajny post :D

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mialam testow :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3