czwartek, 15 stycznia 2015

Because I'm happy !

Hejka, mam wyśmienicie dobry humor -  z dwóch powodów. Pierwszy to to, że od dzisiaj zaczęły mi się ferie, jutro już rodzice pozwolili mi nie iść. A drugi to fantastyczne spotkanie z przyjaciółmi. Ostatnio różnie bywało między pewnymi osobami w mojej paczce a dziś poczułam się jak na naszych początkowych wyjściach ♥ Mnóstwo śmiechu, odpałów
 i ta atmosfera :) Bajka ♥


Skoro nadeszły ferie spodziewajcie się fali nowych postów :) Tyle czasu będzie więc myślę że uda mi się co dzień, dwa coś napisać. Oprócz tego co będę robiła w ferie, pojawią się na pewno posty tematyczne i chcę wreszcie napisać o nowościach, bo tak się zbieram i zbieram. 

Zostawiam was ze zdjęciami z Aneczką, zapraszam do komentowania i zostawiania mi linków ze swoimi blogami - na pewno zajrzę :) Miłej nocy i obyście rozpoczęli ferie lub weekend w równie dobrym humorze jak ja ;3 

P.S tak przeczytałam tego posta kilak razy i stwierdzam, że piszę całkiem inaczej niż zwykle, też tak uważacie czy mam tylko takie wrażenie?

5 komentarzy:

  1. eh, to ja ferie mam za dwa tygodnie.. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że masz już ferie, też bym chciała, niestety zaczynam dopiero 2 lutego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No to oby u Was w tej paczce już zawsze było tak fajnie!
    Udanych ferii! :*
    Ja mam za dwa tygodnie :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie ;\

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę ferii, moje zaczynają się dopiero na początku lutego ;c
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3