środa, 7 stycznia 2015

I znowu to samo

    Z wczorajszym dniem laba nam się skończyła :c Ale zaledwie półtora tygodnia i kolejne 2 tygodnie wolnego :3 Za to następny dłuższy wolny okres na święta wielkanocne ale cóż :33
    Zaczęłam sobie powoli planować ferie, żeby nie przeleżeć tych 2 tygodni przed telewizorem. Nigdzie nie wyjeżdżam, więc muszę jakoś zorganizować czas tutaj, moi przyjaciele na pewno mi w tym pomogą i nudzić się nie będę :] A wy jakie macie plany na ferie? Kto zaczyna równo ze mną? 
W niedzielę dopadło mnie złe samopoczucie, już myślałam że mnie grypa bierze. Na szczęście fałszywy alarm ;)


Przedwczoraj odwiedzili mnie Kamila i Damian, dorwaliśmy Monopoly i graliśmy ponad 2 godziny. Jakoś zaskakująco dobrze mi szło :p Szkoda, że tych zgromadzonych pieniędzy nie można mieć na prawdę haha ;d  Wczoraj spotkałam się ze znajomymi, tradycyjnie poszliśmy posiedzieć w McDonald'zie bo na dworze zimno. Słoneczko ładnie świeciło, śnieg leżał, ale ten okropny zimny wiatr wszystko psuł :c

Za to dzisiaj ponownie odwiedziła mnie Kamila z Damianem, Anią i Kubą :) Widać, że szkoła znowu się zaczęła bo połowę spotkania przesiedzieliśmy nad robieniem zaległych prac na technikę :/ Teraz dziewczyny siedzą i piszą coś na angielski :p A ja wpadłam do was na chwilę żeby dokończyć post który napisałam wczoraj, wszystko trzeba było po zmieniać na czas przeszły :p

5 komentarzy:

  1. Ja zaczynam ferie za 3 tygodnie, więc pomęczę się dłużej niż Ty. Co będę robić w ferie? Nie mam pojęcia.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie dopiero od 30 stycznia, ale nie narzekam :)
    Fajne zdjęcia ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczynam ferie jako ostatnia, a planów konkretnych jeszcze nie mam ;)

    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3