niedziela, 25 stycznia 2015

Kulinarnie

Hej :) Jak minął weekend? Ja na wstępie straciłam miejsce do spania, bo moje łóżko uległo rozpadowi, cały stelaż do wymiany i kto wie kiedy to nastąpi :/ Jestem skazana na materace, bo z siostrą nie mam zamiaru spać xd Z piątku na sobotę nocowała u mnie Kamila, pogaduchy i te sprawy. Z resztą wszyscy wiemy jak wygląda nocka z przyjaciółką. Wczoraj rozebraliśmy choinkę, ostatni symbol świąt w moim domu. A dzisiaj? Dzisiaj mam dzień z książką. Z domu wyszłam tylko rano do kościoła i nie mam zamiaru już się z niego ruszać. Muszę przeczytać lekturę Quo Vadis jeszcze 500 stron a czasu nie wiele. Ogólnie postanowiłam, że jak skończę lekturę to będę starała się poświęcić godzinę tygodniowo na czytanie. Niby to mało ale dla osoby która rzadko kiedy czyta książki to wystarczająco. Choć kiedyś czytałam książkę za książką, ale zamiłowanie do tego się we mnie wypaliło.

Ostatnio polubiłam gotowanie, u mnie w domu od robienia obiadów zawsze była mama a potem siostra. Jednak w ostatnim tygodniu ten obowiązek spadł na mnie. Danie którym jestem zachwycona to zapiekanka z mięsem mielonym i makaronem rurki. Cały urok tej zapiekanki polega na tym, że rurki ustawia się pionowo i po upieczeniu wygląda to jak tort. Przepis do tego znajdziecie tutaj KLIK. Ja jednak zamiast sosu beszamelowego zrobiłam sos pomidorowy i grubą warstwę sera po czym otrzymałam taki wynik:


Najgorsze było ustawianie tych rurek, ale było warto.
Wczoraj za to robiliśmy amerykańskie naleśniki. Wykorzystałam ten przepis KLIK. Jednak naleśniki nie chciały zbytnio rosnąć :/ Dlatego następnym razem wykorzystam przepis z użyciem maślanki.
Dziś zrobiliśmy moją ukochaną zupę - Meksykańską - na którą przepis przywiozłam ze Szwecji od mamy mojej przyjaciółki.

Ktoś ma zamiłowanie do książek lub gotowania?
A może do obydwu?

8 komentarzy:

  1. ja kocham gotowac :3 u mnie ferie za tydzien, dzis jeszcze nauka :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam gotować ale czasu mało, chyba ze moja kolej na gotowanie w neidziele to wtedy nie ma wyjścia :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem gotować, wolę piec, choć to też tak słabo mi wychodzi! :O
    Super post, mniam! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo, aż zgłodniałam:) JA lubię i gotować i piec, ale lepiej wychodzi mi to pierwsze.

    Zapraszam: http://alanja.blogspot.com/2015/01/spodnica-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki czytać lubię, ale o gotowaniu raczej nie mam pojęcia ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam gotować, ale chyba by mi brakło cierpliwości przy układaniu tych rurek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zapiekanka, wygląda super !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3