wtorek, 27 stycznia 2015

Najważniejsza kobieta w życiu każdego człowieka

Kto to taki? To oczywiście mama. Nie ma drugiej takiej kobiety na świecie , która mogłaby ją nam zastąpić. Najbliższa osoba każdego człowieka, ona dała nam życie, nosiła 9 miesięcy pod sercem, opiekowała się nami, była z nami i jest w najważniejszych momentach życia. Wszystko możemy jej powiedzieć, powierzyć każdą tajemnice. Pomoże nam rozwiązać nasz problemy. Dlatego warto mieć dobry kontakt ze swoją mamą i utrzymywać z nią dobre stosunki. Co najważniejsze mieć do niej szacunek.


Osoby mówiące na swoją mamę "moja stara" nie mają za grosz szacunku. Ciekawe jakby się czuli gdyby ich własne dziecko mówiło o nich w taki sposób, może się w przyszłości przekonają. Matki grają niesamowicie ważną rolę w życiu każdego człowieka. Nie wyobrażam sobie że kiedyś mogło by zabraknąć tak bliskiej mi osoby. Nie przechodzi mi taka myśl przez głowę.
Mamy nie biorą chorobowego, jednak one na stare lata będą potrzebowały naszej opieki. Nie rozumiem ludzi którzy oddają swoich rodziców do domów spokojnej starości itp. nie mają serca, choć zdarzają się przypadki kiedy nie ma innego wyjścia, ale mam na myśli osoby które tak postępują na własną korzyść, bo opieka straszą osobą jest im nie na rękę. Tak odpłacają się własnym matkom? Tak odpłacają się za lata opieki, pomocy? Za matczyną miłość? Za trud włożony w wychowanie? Trzeba być na prawdę niewdzięcznym człowiekiem.
Jak napisałam w tytule mama jest najważniejszą kobietą w życiu każdego człowieka i to się nie zmieni. Dziękujmy mamom za to, że po prostu są.

7 komentarzy:

  1. Masz 100% rację!
    I w pełni się z tobą zgadzam!
    theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mama jest najlepsza przyjaciolka, wszystkim:) nie znosze gdy ktos mowi 'stara'

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Zgadzam się z Tobą w 100%! Ten obrazek też idealny! :)
    Ja mimo że czasem się złoszczę na mamę jak chyba każdy, nigdy nie powiem na nią ''moja stara''!
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ułożony człowiek nigdy nawet w myśli tak nie nazwie swojej matki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą. Świetny post :)
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny post, zgadzam się w 100% ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3