niedziela, 11 stycznia 2015

Niewyraźnie

Hej, przyzwyczailiście się już do szarej szkolnej rzeczywistości? Mi nadal problem sprawia poranne wstawianie, no ale na szczęście jeszcze tylko tydzień. Moją niedzielę spędzam z nauką, nauczyciele zafundowali mi sporo nauki przed feriami, praktycznie codziennie jakiś sprawdzian :/  Dzisiaj odbywa się kolejny finał WOŚP, ktoś ma już czerwone serduszko? Organizowane są w waszych miastach jakieś koncerty, wybieracie się na nie? U nas jak co roku odbędzie się koncert, który zakończy pokaz fajerwerków tzw. światełko do nieba.


Przez ostatnie dni czułam się tak jak na zdjęciach - niewyraźnie. Próbowałam zrobić jakieś normalne zdjęcia ale nawet aparat wyczuł jakie mam samopoczucie. Znowu zaczyna się okres przeziębień :/ Pogoda za oknem taka nijaka niby słońce świeci, śniegu nie ma ale wiatr wszystko psuje :c


Wczoraj odwiedziłam tatę w szpitalu potem spotkałam się z Kubą, a pod wieczór pojechaliśmy jeszcze z Kamilą, Czarkiem, Anią i Damianem do galerii. Zareklamować portfel i znaleźć kurtkę dla Ani. Co do sklepu weszłam zawsze przy bramkach piszczałam, aż mi się ciepło robiło haha w końcu jak byliśmy w InterSport'cie okazało się, że mój portfel jest źle rozmagnetyzowany ale teraz już jest okej. Weszliśmy do TkMax, jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tego sklepu. Oglądaliśmy artykuły do wystroju domu i inne, powiem wam mają tam prawdziwe perełki.


Jak niedziela mija?

13 komentarzy:

  1. Ja mam ferie od 2lutego, wiec troche dluzej musze pocierpiec :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tata w szpitalu?? Współczuję, niech szybko zdrowieje! :*
    Świetne zdjęcia!
    Ja mam ferie również od 2 lutego.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwidoczniej ja nie mam problemu ze wstawaniem, bo jest 4:58 a ja komentuję blogi haha :D
    Życz zdrowia dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech twój tata wraca do zdrowia :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemaneczko! Jestem Dawid i zapraszam Cię na swojego bloga. :) Możesz tam posłuchać moich krótkich coverów. Obs za obs? Odpowiedź napisz na moim blogu. ;P

    http://xxmagiciseverywherexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w mieście rewelacyjne były koncerty WOŚP

    OdpowiedzUsuń
  7. brałam udział w akcji WOSP :3 Powrotu do zdrowia dla twojego taty :33
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nienawidzę wstawać rano. x'd Słodkie zdjecia!
    Może masz ochotę na obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu.
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po kilku latach przerwy wróćiłam do szkoły, zeby zmienić sobie zawód i przynam sie, że do tej pory nie mogę sie ogarną z porannym wstawaniem, nauką i pracami zaliczeniowymi. Wypadłam totalnie z obiegu hehehe:)

    Zapraszam na mój ostatni post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/karmelowy-paszcz-trapery-fee-wear-i.html

    OdpowiedzUsuń
  10. TkMaxx jest genialny :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uu zdjęcia .. śliczne zdjęcia te ostatnie ... ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne mixy, u mnie nauka nauka i nauka ... ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam na WOŚPie w Rzeszowie :) Grał tam mój ukochany zespół Kobranocka <3
    Oj, a ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie, ale już dawno się przyzwyczaiłam do szkolnych obowiązków :) Jak dla mnie to codzienność wcale nie jest taka szara ^.^ Chociaż niestety się lekko przeziębiłam, ale herbata z miodem i cytryną wyleczy wszystko! :)

    zkochanaa-w-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3