środa, 21 stycznia 2015

Nowości cz.1

Cześć, jak w szkole? albo jak mijają ferie? W dzisiejszym poście pokaże wam część nowości, dokładniej moje wczorajsze zakupy, na które się wybrała z Kamilą. Zmarzłyśmy trochę ale było warto.  Moja szafa powiększyła swoją zawartość o 3 swetry. Oto one:

Fioletowy sweterek ombre. Dość krótki ale do koszuli idealny :)


Granatowy sweterek w białe gwiazdki. 
Jak tylko go zobaczyłam od razu się na niego rzuciłam i się Kamila ze mnie śmiała :c 

 

Bordowy sweter w czarne serca. Zdecydowanie najcieplejszy z tych 3 :3


Przepraszam z jakoś, zdjęcia robione telefonem :/ 
Plany na dziś? Pewnie jak większość  z was jadę do babci, w końcu dzisiaj jej święto. 

16 komentarzy:

  1. Bordowy sweterek najlepszy! :)
    neleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy! :)
    Ja już odwiedziłam babcię po szkole :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sweterki ;d może dodawaj większe zdjęcia? będą bardziej przejrzyste


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnie ustawiłam mniejsze aby były wyraźniejsze, jak sie kliknie to pokazuje większe ale jakość nie za ciekawa :/

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. super rzeczy :)
    Zapraszam do mnie :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ubrania ;))

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit
    would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy i trzeci sweterek jest cudowny :) Ah przydały by mi się ferie, teraz same sesje mam a o feriach mogę pomarzyć:)
    Pozdrawiam ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ubrania :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy sweterek jest mega !!!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy kupiłaś ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny ten sweterek ombre! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3