sobota, 17 stycznia 2015

Weekend


Hej, cieszycie się że już weekend? Mój będzie trwał przez najbliższe dwa tygodnie, a potem pewnie będę zazdrościć że inne województwa mają później ferie :c No ale trudno. Wczoraj miałam bardzo udany dzień. Praktycznie cały  nie było mnie w domu i cały spędziłam z przyjaciółmi. Byli prawie wszyscy z paczki. Nałaziliśmy się trochę wczoraj ale było świetnie. A pod koniec tęskno bo moja przyjaciółka wyjeżdża na tydzień, niby krótko ale i tak bardzo tęsknie. Ja swoje ferie spędzam w mieście. W planach mam iść do kina, na lodowisko i imprezę karnawałową więc nudzić się na pewno nie będę. A dzisiaj? Dzisiaj całe popołudnie spędzam z Kubą, bo z kolei on jutro wyjeżdża. A zaraz uciekam pomóc mamie w obiedzie bo robimy leczo ♥ Już mi ślinka cieknie.
Zapraszam na instagramaKLIK !

Jakie plany na weekend?

8 komentarzy:

  1. Widziałam te dwa zdjęcia na instagramie! Są genialne! :)
    Udanych ferii :*
    Do moich jeszcze dwa tygodnie!
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiejszy dzień spędziłam miło z koleżanka na lodowisku i zakupach :) Noo,plus jeszcze połowę czasu w autobusach haha :) a ferie mam dopiero za 2 tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogolnie mam udany weekend :3 tylko teraz sie rozpadalo.. :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja się nie mogę doczekać ferii które mam od 16 lutego inni będę chodzić do szkoły a ja będę leniuchować czego chcieć więcej.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie więc odpoczywam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3