niedziela, 18 stycznia 2015

Wierzycie?

Siemka, i jak po weekendzie? Mój taki pół na pół. Teraz w dodatku siostra mnie nastraszyła na wieczór pokazując mi zdjęcie jakie zrobił tata jej chłopaka. Wierzycie w duchy i innego rodzaju zjawiska paranormalne? Ja niby nie wierzę ale obawy zawsze jakieś mam. Podobno to bujdy, a wszystko da się logicznie wytłumaczyć. Wszelakie filmy rzekomo oparte na faktach to też bujdy. Jednak skąd by ludzie brali na takie rzeczy pomysły? Jak wytłumaczyć te wszystkie nagrania wydające się niemożliwe do fotomontażu? A może jednak technika jest na tyle rozwinięta i można osiągnąć taki efekt? A egzorcyzmy? Opowieści osób które podobno takich zjawisk doświadczyły. Czy mogą to być wyssane z palca bzdury? Można by sobie setki takich pytań zadawać. Przez głowę przeleciały mi wszystkie horrory jakie oglądałam, wszystko co słyszałam, czytałam na tego typu tematy. Aż mi serce zaczęło szybciej bić.. 

A teraz tak dla rozluźnienia zostawiam wam zdjęcia z dzisiejszego dnia. Odwiedziłam dziś Darię, z którą nie widziałam się praktycznie pół roku, tyle co w przelocie ale nawet nie było chwili pogadać. Później spotkałam się z moją paczką. Trochę przemarzliśmy na dworze więc przyszliśmy do mnie. Dziś zasnę z myślą, że mogę się jutro wyspać, jakie to wspaniałe uczucie :) To będzie dobry poniedziałek! 


3 komentarze:

  1. Ja wierze, ale sie tego mega boje..

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wierzę, ale czasem jak zostaję sama w domu to sobie coś wyobrażam itp. i się boję :O
    Fajny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. JA wierze w duchy i takie zjawiska :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3