czwartek, 1 stycznia 2015

Witamy 2015 !


I jak minęła noc sylwestrowa? Mi bardzo dobrze, świetnie się bawiłam! Bo w fantastycznym towarzystwie. Tańczyliśmy, śmialiśmy i bawiliśmy się na całego :3 O północy wyszliśmy na dwór, puszczaliśmy fajerwerki. Magicznie to wyglądało. Chociaż chłopaki straszyli nas petardami :c W każdym razie sylwester zaliczam do udanych. Mam nadzieję, że nowy rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego :) 

<-- jedyne zdjęcie z sylwestra, 
w dodatku snapowe, nie było czasu robić :p

Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja mam nawet kilka. Po za systematycznością na blogu, biorę się za siebie, umięśnione nogi same się nie zrobią :p niestety xd Chce także zmienić swój stosunek do pewnych osób i rzeczy. Spełnić przynajmniej jedno swoje marzenie. I ogólnie uczynić ten rok o wiele lepszym od poprzedniego. Te są najważniejsze, mam nadzieję, że  wytrwam w nich jak najdłużej :]

5 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości w noworocznych postanowieniach!

    Zapraszam na ostatni post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam zadnego zdjecia w sumie. Jedynie tez cos na snapie haha.

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To powodzenia w tych postanowieniach! :*
    Moje jedyne zdjęcia z wczoraj też ze snapa haha.
    Cieszę się, że udał Ci się sylwester :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego roku i życzę wytrwałości w postanowieniach.i oby ten rok był lepszy niż miniony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujący post :) Lubię czytać takie blogi na których zawsze znajdę coś dla siebie :) A ten właśnie taki jest :) Wszystkiego co najpiękniejsze w tym Nowym Roku :) ściskam mocno!

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3