piątek, 13 lutego 2015

Ultra Sexy Pink

Witajcie :) Wreszcie weekendzik. Wyśpię się ! Chodź w sumie od 3 dni mi to się udaje bo nie byłam w szkole. W środę poszłam tylko na 3 lekcje, a wróciłam wieczorem bo popołudniu odbyła się dyskoteka. Było świetnie :D dawno się tak nie wytańczyłam, mnóstwo osób nie było ale co najważniejsze wszystkim się podobało i wypytują kiedy następna dyskoteka - jakie miłe uczucie dla organizatora :) W czwartek zostałam w domu bo się źle czułam, ale popołudniu przyszła Ania, Kuba i Damian. Wzięło nas na gimnastykowanie, materac rozłożony i szalejmy :) Dziś w szkole też nie byłam gdyż miałam iść na spotkanie z europosłem ale odwołali, a popołudnie spędziłam z przyjaciółmi. Co do tematu posta to nazwa moich nowych perfum, w sumie to wody toaletowej którą zamówiłam z Avon'u. Ma delikatny, słodkich zapach w którym się zakochałam. Długo się utrzymuje. I są w uroczym flakoniku.


Jakie plany na weekend? 

15 komentarzy:

  1. oo ja niedługo też organizuję dyskotekę :3!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny flakon, ciekawy jak pachnie :)

    pozdrawiam kochana
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  3. To super, że dyskoteka się udała! :)
    Śliczne opakowanie mają te perfumy, zapach pewnie tak samo! ^^
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar spotkać się z przyjaciółką + nauka - nauczyciele bardzo dużo zadają ;p
    Co do perfum to muszą ślicznie pachnieć, ja też mam perfumy z Avonu - little pink dress i są śliczne ;)
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszą pięknie pachnieć :) U nas też była dyskoteka.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny flakonik :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny flakonik ;) nie miałam go nigdy , ale na pewno ładnie pachnie :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo może kupię :)
    Obserwuję! miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się na taki perfum skuszę :))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Great !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog. Przyjemny dla oka i w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super notka :) Zapraszam do siebie be-another-and-yourself.blogspot.com notka o ćwiczeniach, bądź fit! :)
    zostaw po sobie komentarz, proszę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3