czwartek, 5 lutego 2015

Zmęczona

Hej :) Po tych 4 dniach szkoły jestem wykończona jak nigdy dotąd. Ile ja bym oddała żeby teraz mieć ferie, jeszcze jak na złość spadł śnieg i się utrzymuje a wcześniej tylko ciapa na dworze. Od początku tygodnia mój dzień to szkoła, dom, nauka. Mnóstwo sprawdzianów po feriach a jakby inaczej. A żadna wiedza z przed nich w głowie nie została. Wokół mnie jak i wszystkich trzecioklasistów krąży temat wyboru szkoły średniej. Którą wybrać? Nie mam bladego pojęcia. W moim mieście nie ma szkoły z profilem idealnym dla mnie :c Czyli najlepiej same języki obce, bo niestety zawsze w parze z nimi idzie jakiś przedmiot ścisły, chemie jakoś bym zniosła, ale z rozszerzoną matematyką bym sobie nie poradziła. Więc co tu robić? To bez sensu, że 16-latka musi podejmować decyzję co chce robić w życiu. Ja nawet nie myślę o tym. Nie mam bladego pojęcia kim mogłabym zostać. Nie znalazłam takiego zawodu który byłby jednocześnie pracą i pasją. Zostanę bezrobotną i będę żyła na zasiłku mówię wam xd Zwracam się teraz do wszystkich osób które teraz czeka albo mają już za sobą wybór szkoły ponadgimnazjalnej, czym się kierowałyście/kierujecie w wyborze? 



Zostawiam zdj z bałwanem i wracam do nauki, miłego popołudnia :*
P.S jestem z siebie dumna dotrzymałam postanowienia - 12 postów jest oby tak dalej :3

6 komentarzy:

  1. Pozytywne zdjęcie :) ja wybrałam profil bilingwalny mat-fiz, chociaż umysł ścisły ze mnie żaden :p a zrobiłam to, bo później chcę iść na architekturę wnętrz, więc jest mi potrzebna matematyka. Najbardziej lubię jednak język angielski, dlatego też poszłam do klasy bilingwalnej, poza tym, wiadomo, umiejętność angielskiego to dziś podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulepimy dziś bałwana, nanana :D
    Super zdjęcia haha ^^
    Ja wybrałam swój profil - humanistyczny, ponieważ chciałabym iść na studia dziennikarskie, gdzie potrzebny jest rozszerzony polski. Poza tym bardzo lubię historię i nigdy nie miałam problemów z uczeniem się tego przedmiotu.
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie niczym :( Zobaczymy jak to dalej bd ^^

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czym się kierowałam ? tym co chcę robić w przyszłosci .... tylko że nadal nie wiem co dokładnie chcę robić, wiem jednak że biol-chem to profil dla mnie bo w przyszłości chciałabym iśc w tym kierunku jednak jeszcze nie wiem jaka specjalizacja dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno nie popełniaj tego błędu, co ja - nie wybieraj jakieś szkoły tylko dlatego, że jest najbliżej :<

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, ja na szczęście dopiero za rok będę się nad tym zastanawiała..
    zapraszam do mnie:)
    http://lautherspilt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3